سید عباس دانایی:
به گزارش تابناک سمنان: سید عباس دانایی فرماندار سمنان با اشاره بیان اینکه پروتکل‌های مقابله با کرونا در آرامستان‌های سمنان اجرایی شده است، گفت: تمام موازین بهداشتی و ابلاغی از سوی وزارت بهداشت رعایت می‌شود.
کد خبر: ۸۳۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰ 05 April 2020

سند توسعه سمنان تدوین و تهیه‌شده است / فرودگاه سمنان توانایی جابه ...


فرماندار سمنان ظهر یکشنبه در نشست ویدئوکنفرانسی سازمان بازرسی کل کشور، درباره عملکرد سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری سمنان و همچنین رعایت نکات بهداشتی در این شهرستان در خصوص کرونا، بیان کرد: آرامستان وادی‌السلام سمنان برای مبارزه با شیوع کرونا مدت‌ها است تعطیل‌شده و از تجمع مردم در این مکان جلوگیری می‌شود.

وی گفت: در صورتی که تصمیم جدیدی برای آرامستان وادی‌السلام شهرستان گرفته شود قطعاً به اطلاع مردم خواهد رسید اما تا آن زمان از حضور در آرامستان‌های شهرستان خودداری شود.

سید عباس دانایی با بیان اینکه جلوگیری از حضور مردم در آرامستان شهرستان سمنان برای مقابله با شیوع ویروس کرونا است، افزود: با توجه به شرایط به وجود آمده تمام موازین شرعی و اصول بهداشتی در آرامستان وادی السلام رعایت و دفن اجساد کرونایی بر اساس پروتکل‌های ابلاغی و با نظارت کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان انجام می‌شود.

دانایی در ادامه بیان کرد: افراد زیادی برای مبارزه با ویروس کرونا تلاش می‌کنند از کادر درمانی که خط مقدم این مبارزه بوده تا کارکنان شهرداری، نیروهای مسلح و پایگاه‌های بسیج و داوطلبان محلی و … که در این میان جانفشانی کارکنان آرامستان‌های سمنان قابل‌تقدیر است.

وی افزود: پذیرش، تغسیل، تکفین و خاک‌سپاری متوفیان در آرامستان وادی‌السلام با ضدعفونی کامل و رعایت موازین شرعی و بهداشتی انجام می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار