مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان برای کودکان و نوجوانان اصفهانی که امسال در خانه ماندند نخستین مهرواره شعر، داستان و تصویرگری طنز را با عنوان نقل سپید خنده برگزار می کند.
کد خبر: ۸۳۵۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 02 April 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اصفهان، دکتر سید محمد قلمکاریان با بیان اینکه حفظ یک فضای خانوادگی آرام و دلنشین برای ایجاد احساس امنیت در بین اعضاء خانواده از اهمیت اساسی برخوردار است اظهار داشت: در این روزها که شهروندان در ایام شیوع بیماری کرونا باید در خانه‌ بمانند و مراسم‌ و مهمانی‌ها نیز لغو شده اند بهانه‌گیری کودکان برای خانواده‌ها در واحدهای مسکونی به معضلی تبدیل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در همین راستا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان امیدی است تا شادمانی عیدی دهد و لبخند را بر لب های کودکان و نوجوانان بنشاند گفت: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان اصفهان  با نقل سپید خنده بر آن است تا از نویسندگان و شاعران و تصویر گران و فعالانی که برای کودکان و نوجوانان می نگارند و نقش های ماندگار رقم می زنند بخواهد این بار به این اتفاق همه گیر با دیدگاهی طنز بنگرند و به خلق اثر بپردازند .

ایشان در ادامه به هدف برگزاری مهرواره نقل سپید خنده توسط انجمن فعالان کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان اشاره کرد و گفت: برگزاری این جشنواره طنز بهانه ای است برای خلق تازه ترین لبخندها، در این روزهای  بی لبخند و  این جشنواره به گونه ای برنامه ریزی شده است که بتوانیم همگام با یکدیگر برای کودکان و نوجوانان سرزمینمان گام های ارزنده برداریم.

وی در ادامه به موضوعاتی که برای این مهرواره در نظر گرفته شده است اشاره کرد و گفت: موضوعات فراخوان این مهرواره شامل؛ عید بدون عیدی، نوروز در قرنطینه، چشم‌های به در، درد و دل های دست هایم، تعطیلی‌های کشدار، دلتنگی های قرنطینه، پدرهای خانه نشین و موضوع آزاد هستند که علاقمندان می توانند در قالب؛ شعر، داستان و قالب های تصویرگری؛ کاریکاتور، کاریکلماتور و اینفوگرافی آثار خود را تا دهم اردیبهشت ماه 1399 به آدرس peykomid99@gmail.com  ارسال نمایند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان در ادامه افزود: شایان ذکر است آثار منتخب این مهرواره نیز در نشریه الکترونیکی فعالان کودک و نوجوان منتشر می شود.

سید محمد قلمکاریان در ادامه یادآور شد: فراخوان نقل سپیده خنده تکاپوی شما را می طلبد شما که دل هایتان برای بچه‌ها می‌تپد شاعران و نویسندگان تصویرگران کودکان و نوجوانان چشم به راه خلق آثار خوب طنز شما هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار