کد خبر: ۸۳۴۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶ 28 March 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فارس نوشت : در سال‌های اخیر خبرهای خوبی در خصوص کمک به زنان باردار و یا عشایر و یا افراد محاصره شده در سیل و برف توسط بالگردها در استان داشتیم که امید بود این خدمات  همیشگی ادامه پیدا کند.
در آخرین نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد از زبان مسوولان شنیدیم که هم اورژانس 115 و هم هلال‌احمر مدتی هست که از امدادرسانی هوایی و بالگردی محروم شده‌‌اند.
جلیل رئیس اورژانس 115 استان در همین زمینه با اشاره به بدهی‌هایی که از گذشته وجود داشته اظهار کرد: هر چند بالگردها در استان مستقر هستند اما پرواز امدادرسانی صورت نمی‌گیرد چرا که می‌گویند قطعه‌ای از بالگرد خراب شده و خرید آن 2 میلیارد تومان نیاز دارد و در صورتی که بدهی خود را بپردازید این قطعه خریداری خواهد شد.
فرماندار بویراحمد به مشکلاتی که از این رهگذر ایجاد شده اشاره کرد و گفت: همین چند روز پیش که عده‌ای از عشایر ما در محاصره سیل در منطق رود شور قرار گرفته بودند بالگرد در اختیار نداشتیم که به آن‌ها امدادرسانی کنیم.
در این نشست هلال‌احمر نیز از قطع امدادرسانی هوایی خبر داد.
این در حالی است که مسوولان باید به دلیل وضعیت استان‌هایی مثل کهگیلویه و بویراحمد که سخت‌گذر بوده و وسعت و سطح مناطق صعب‌العبور آن بسیار بیشتر از مناطق هموار است فکری به حال این معضل بزرگ کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار