مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از توزیع 23هزار پک بهداشتی به ارزش 2 میلیارد و 300میلیون ریال در استان و ادارات تابع در شهرستان ها خبر داد.
کد خبر: ۸۳۳۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰ 24 March 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین بلک گفت: اداره کل استان و ادارات تابع در شهرستان ها تاکنون طی 3 مرحله 23هزار پک بهداشتی شامل (ماسک ،مواد ضدعفونی کننده،دستکش و....)جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را در میان مردم و خانواده های نیازمند توزیع نموده است.

حجت الاسلام بلک خاطر نشان کرد : با توجه به توصیه های موکد بهداشتی جهت عدم رفت و آمدهای غیر ضروری در سطح شهر با هماهنگی انجام شده بهره مندان جهت تحویل گرفتن اقلام مراجعه نداشتند و پک های بهداشتی بواسطه هیئت امنا و خادمین بقاع متبرکه درب منازل انها توزیع گردید

این مقام مسئول در ادامه افزود: تبلیغات محیطی در خانه می مانیم در سطح استان ، شهرستان ها و بقاع ، پخش کلیپ‌هایی در مورد رعایت بهداشت و آموزش‌هایی در خصوص چگونگی مبارزه با ویروس کورنا از طریق فضای مجازی(کانال های اداره کل ، اینستاگرام و.... از دیگر اقدامات اداره کل اوقاف بوده است.

‌مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در پایان ضمن آروزی شکست ویروس کرونا در کشور وهمه بلاد مسلمین از اقدامات کادر اداره کل و ادارات شهرستان ها در سطح استان تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار