در بازدید مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و فرماندار باوی از روستای صفاک مطرح شد؛
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بر ترمیم و مقاوم سازی سیل بندهای روستاهای پیرامون کشت و صنعت ها تاکید کرد.
کد خبر: ۸۳۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ 18 March 2020

دکتر عبدعلی ناصری یکشنبه ۲۵ اسفندماه ۹۸ در بازدید از روستای صفاک به همراه فرماندار شهرستان باوی با بیان این مطلب اظهار داشت: احداث، ترمیم و مقاوم سازی سیل بنده‌ها از سوی شرکت توسعه نیشکر در حاشیه شرق و غرب رودخانه کارون، حاشیه شرقی و جنوبی رودخانه دز و زهکش خارور و همچنین محدوده تالاب شادگان انجام شده و در حال حاضر نیز کشت و صنعت های هفتگانه برای مقابله با سیلاب احتمالی در آماده باش هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم شرایط زندگی را برای مردمی که در مجاورت کشت و صنعت های نیشکری سکونت دارند بهبود دهیم و از آنان در شرایط سخت این چنینی حمایت کنیم.

لزوم تعامل همه جانبه در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی و عمرانی

در ادامه این بازدید، فرماندار شهرستان باوی ضمن تقدیر از اقدامات شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سیلاب فروردین ماه ۹۸ ، گفت: با وجود خسارت های فراوان سیلاب به کشت و صنعت نیشکر دهخدا، اما این شرکت در راستای مسئولیت های اجتماعی خدمات رسانی به روستاهای اطراف را همچنان در اولویت کاری خود قرار داد و با امدادرسانی به مردم در مناطق دچار آب‌گرفتگی با تامین مایحتاج ضروری مردم در اینخصوص بسیار خوب عمل کرد.

منوچهر ورناصری بر لزوم تعامل همه جانبه در بحث مسائل فرهنگی و اجتماعی و عمرانی تاکید کرد و گفت: کشت و صنعت دهخدا توانسته گام های قابل قبولی برای توانمند سازی اقشار ضعیف جامعه و روستاهای مناطق اطراف این کشت و صنعت بردارد.

مزارع کشت و صنعت دهخدا دچار آسیب فراوانی شدند

مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر دهخدا نیز اظهار داشت: سال گذشته به دلیل وقوع پدیده سیلاب و خشکسالی مزارع نیشکر از جمله مزارع کشت و صنعت دهخدا دچار آسیب زیادی شد و به زیر آب رفت که امسال اقدامات زیادی برای جبران بخشی از این آسیب ها برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا در آمد.

منصور همدان نژاد با اشاره به مسئولیت اجتماعی شرکت ها در قبال مردم، گفت: معتقدیم هر صنعت و شرکت بزرگی که در یک منطقه ایجاد می‌شود کار آن فقط به تولید ختم نمی‌شود بلکه یک سری مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به محیط پیرامونی دارد.

وی گفت: شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا توانسته خدمات قابل توجهی در حوزه های مختلف آموزشی، فرهنگی، خدماتی، عمرانی و … انجام دهد و در حال حاضر نیز از چنین ماه پیش احداث و ترمیم سیل بند های روستاهای اطراف به منظور مقابله با سیلاب احتمالی در دستور کار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار