- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از اجتماع مردم، مراسم لحظه تحویل سال ‌نو در حرم‌های مطهر شهدای گمنام سطح استان آذربایجان شرقی برگزار نمی‌شود.
کد خبر: ۸۳۲۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 18 March 2020

سردار اصغر عباسقلی زاده افزود: این تصمیم بنا بر ابلاغیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در تمام استان ها اجرایی می شود و تمام برنامه های مربوط به مراسم مرسوم پنج‌شنبه آخر سال و لحظه تحویل سال‌نو در آرامگاه های شهدای گمنام به هیچ عنوان برگزار نخواهد شد.

وی با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در جامعه و انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس به جوانان و نسل جدید، اظهار داشت: امید است با همکاری و همدلی یکدیگر بتوانیم ویروس کرونا را در ایران اسلامی ریشه کن کنیم و بار دیگر شاهد برگزاری برنامه‌های فرهنگی و معنوی با شکوه در سطح جامعه باشیم.

به گزارش ایرنا، در حال حاضر آذربایجان شرقی میزبان بیش از ۲۰۰ شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس است که در ۶۰ نقطه استان دفن شده اند.

بر اساس آخرین آمارهای دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم اکنون افزون بر ۵۷۱ نفر بیمار کرونایی در آذربایجان شرقی بستری هستند که از این تعداد تاکنون ۴۹ نفر جان خود را از دست داده اند.ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار