فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی نیروی زمینی ارتش مستقر در اهواز از غرق شدن یک سرباز وظیفه در حین انجام عملیات تعمیر پل شناور عنافچه در منطقه ملاثانی خبر داد.
کد خبر: ۸۳۲۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۲ 18 March 2020

سرهنگ مراد ملکی با اشاره به حادثه غرق شدن یکی از سربازان گروه ۴۲۲ مهندسی اهواز در حین انجام وظیفه اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و گروه ۴۲۲ مهندسی در بحث مردم یاری و نصب پل های شناور حدود ۵ سال است که در منطقه ملاثانی حضور دارد.

 وی افزود: این حضور ارتش در راستای خدمت رسانی به مردم و ایجاد ارتباط میان دهه‌ها روستا در منطقه عنافچه مرکز شهرستان باوی است.

فرمانده گروه ۴٢٢ مهندسی نیروی زمینی ارتش مستقر در اهواز تصریح کرد: بارندگی‌هایی که اخیرا در این مناطق رخ داد باعث شد که پل ارتش در این منطقه از مسیر خود خارج شود و مردم با مشکلاتی مواجه شوند.

ملکی ادامه‌داد: پس از این اتفاق دستورات لازم برای ترمیم و بازسازی این پل شناور به گروه مهندسی ابلاغ شد.

وی گفت: متاسفانه روز گذشته ۲۷ اسفندماه یکی از سربازان وظیفه مشغول در کار بازسازی پل به نام امیر دریس در حین انجام‌ وظیفه در کنار پل شناور واقع در ملاثانی غرق شد.

ملکی بیان کرد: در حال حاضر غواصان در حال جستجوی پیکر این سرباز هستند.

پل شناور پی ام پی گروه ۴۲۲ مهندسی رزمی اهواز از سال ۱۳۹۳ تا کنون به منظور تسهیل در تردد اهالی دهستان عنافچه که بالغ بر ۴۳ روستا را شامل می شود نصب و روانه شده است. طول این پل ۱۴۰ متر بوده که از تعداد ۲۰ سطحه تشکیل شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار