"تست های کرونایی مخصوص مسولان است، چقدر پول بدم تا از مادرم تست کرونا بگیرید،شما بگو ۲۰ میلیون اصلا فروشی نیست تست های کرونا بسیار نادر و گران است و تنها از مسولان می گیرند" این بخشی از مراوده مسول بخش بیمارستان کرونایی با همراه بیمار است.
کد خبر: ۸۳۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۳ 17 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، "خانم چرا بیمارتان را به بیمارستان آوردید اینجا کرونایی است این هشدار جدی از پرسنل اورژانس در گوشم زمزمه کرد تا پرسنل بیمارستان های به اصطلاح غیر کرونایی ."

"مدیریتی وجود ندارد ما در اصفهان یک بیمارستان غیر کرونایی نداریم همه بیمارستان ها درگیر هستند به همین منوال پیش برود کل بیمارستانهای خصوصی و دولتی درگیر می شوند."

این گفته یکی از کارمندان اورژانس بود.

رییس بخش اورژانس بیمارستانی می گوید:تمامی بیمارستان ها درگیر کرونا هستند در همان الزهرا و شریعتی هم کرونایی وجود دارد . جمعیت با همین منوال پیش برود باید بیمارستان خصوصی هم وارد شوند در حال حاضر از توان بیمارستان های خیریه ای استفاده شده است.

بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌ های غیر کرونایی یکی پس از دیگری راهی بیمارستان های ویژه کرونایی می شوند .

صدای سرفه های شدید و خشن امانت را می برد .

کادر اورژانس بیمارستان می گویند هیچ چیز مشخص نیست میتوان یک فرد علامت دار نباشد اما کرونایی باشد .

آماده باش بیمارستان های خصوصی 

بیماران کرونایی تنها بر اساس cpr آزمایش میشوند اگر عکس از ریه انها نشان از ویروسی باشد یعنی کرونایی است و بر این اساس چون اصفهان از سطح الودگی بالایی برخوردار است پس قطعا ۹۵ درصد مردم اصفهان بد عکس از ریه دارای نقاط سفید رنگ و مشکوک به کرونا هستند.

بیماران مشکوک به کرونا در حالی به بیمارستانهای ویژه کرونایی ها اعزام میشوند که نتایج قطعی بیماری آنها ۲۰ روز دیگر مشخص میشود و قطعا بیماری هم اگر نداشته باشد یا خفیف باشد در جمع بیماران کرونایی شدید میشود.
پزشک بخش اورژانس بیمارستان کرونایی گفت: بیماری که مبتلا به کرونای شدید میشود ۷ روز بستری میشود و اگر خفیف باشد ۲ روز نگهداری میشوند.

بیماران کرونایی نه به دلیل بهبودی بلکه شلوغی بیمارستان ها به عنوان بهبودی مرخص میشوند و پس از رفتن به منزل باز هم همان حالات شدید به سراغشان آمده و همانی میشود که پزشکان اظهار می کنند فرد مبتلا با کرونا پس از درمان و بهبودی امکان ابتلای دوباره به ویروس کرونا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار