مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: همه معابر اصلی و ورودی منتهی به مجموعه ناژوان روزهای سه شنبه و چهارشنبه برای پیشگیری از وقوع حوادث چهارشنبه سوری مسدود می‌شود.
کد خبر: ۸۳۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 15 March 2020

رسول هاشمیان با اشاره به بستن راه‌های فرعی و دسترسی‌های محلی به ناژوان در گفت و گو با ایرنا افزود: این اقدام نیازمند حکم از مراجع انتظامی است و شهرداری اختیاری برای بستن این مسیرها ندارد.

وی تصریح کرد: از  هزار و ۲۰۰  هکتار عرصه ناژوان فقط ۳۰۰ هکتار یعنی ۳۰ درصد در اختیار شهرداری اصفهان است و با کسر بخشی از رودخانه زاینده‌رود در این محدوده، ۵۵۰ هکتار از مجموعه ناژوان جزو اراضی و املاک مردم به شمار می‌رود و شهرداری در این بخش نمی‌تواند ممنوعیتی برای تردد کشاورزان و اهالی ایجاد کند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان بیان کرد: همچنین حدود یک‌هزار واحد مسکونی در این محدوده وجود دارد و  ممنوعیت رفت و آمد برای سکنه این منطقه امکان‌پذیر نیست.

وی اظهارداشت: با این وجود گشت‌های شهرداری بمنظور پیشگیری از بروز آتش سوزی یا حوادث ناشی از چهارشنبه سوری در چهارشنبه سوری در همه بخش‌های ناژوان حضور دارند.

هاشمیان با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای مجموعه ناژوان به دلیل شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: همه بخش‌های تفریحی و گردشگری ناژوان حداقل تا ۱۵ فروردین ماه ۹۹ تعطیل است و تنها بخش فضای سبز در اختیار شهروندان خواهد بود.

وی از شهروندان خواست برای توقف شیوع ویروس تا زمان رفع این مشکل، از حضور در منطقه ناژوان خودداری کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان عنوان کرد: با توجه به تعطیلی بخش‌های تفریحی ناژوان، نوبت‌های کاری نوروز کارکنان این مجموعه به بازدید و نظارت محدود شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار