رییس اتاق اصناف اصفهان؛
رییس اتاق اصناف اصفهان گفت: نانوایی‌ها موظفند یک نفر را بطور اختصاصی به‌عنوان کارگزار دریافت پول تعیین کنند و این شخص دیگر حق تحویل نان به مشتری را ندارد.
کد خبر: ۸۳۱۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 14 March 2020

رسول جهانگیری با اشاره به اینکه همه نانوایی های استان تاییدیه بهداشت را برای فضای فیزیکی خود دارند گفت: مهمترین موضوع امروز لزوم انجام اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه برای جلوگیری از انتقال ویروس‌ کروناست.

رییس اتاق اصناف اصفهان با تاکید براینکه شخصی که پول را در نانوایی تحویل می‌گیرد حق تحویل نان به مشتری را ندارد، ادامه داد: در فرایند پرداخت هزینه، یا خود مشتری باید کارت بکشد یا مسوول نانوایی موظف است تا یک نفر را بطور برای دریافت کارت و پول مشخص کند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی و آموزش‌های لازم در این زمینه از طریق پیامک،  اتحادیه و اداره بهداشت  به نانوایان و پرسنل آنها شده است.

جهانگیری تصریح کرد: مردم از آگاهی لازم در این زمینه برخوردارند و امروزه دیگر کارد و چاقو برای تکه کردن یا میز برای پهن کردن نان، جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند شکایات و انتقادات خود را در باره متخلفان واحدهای صنفی با شماره ۳۲۳۵۲۰۱۲ به واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند  و در صورت اطلاع رسانی موارد تخلف بهداشتی نانوایان هم با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار