مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان اعلام کرد که این باشگاه پیگیر وضعیت کاپیتان خود می باشد.
کد خبر: ۸۳۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۳ 12 March 2020

 

به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ ساعاتی پیش یکی از خبرگزاری های کشور مدعی شد که محمد مختاری کاپیتان تیم فوتبال داماش گیلان به دلیل قرار دادن استوری جنجالی و اعتراض آمیز نسبت به مسئولان کشوری توسط اطلاعات سپاه قدس گیلان صبح امروز بازداشت شده است.

 
به همین دلیل سراغ مدیر روابط عمومی باشگاه داماش رفتیم تا جزئیات را از وی جویا شویم‌. محبوب در واکنش به این خبر در گفتگو با خبرنگار وب سایت دی اسپورت اظهار داشت : با توجه به شرایط موجود به دلیل بحران کرونا در استان گیلان تمام فعالیت ها در استان تعطیل شده است و با هیچ کسی در ارتباط نیستیم اما واقعیت امر این است که از صبح هر چقدر با محمد مختاری شخصا تماس گرفته ام گوشی وی آنتن نمی دهد و اطلاعی از وی ندارم.
 
محبوب افزود : خط گوشی مدیرعامل باشگاه نیز آنتن نمی دهد و با عوامل اجرایی باشگاه که صحبت می کردم هیچ کس از وی خبر ندارد.
 
وی اضافه کرد : مختاری این استوری را دیروز صبح گذاشته بود اما غروب آن را پاک کرد و من فکر کردم مسئله حل شده است و فقط یک واکنش بود.
 
مدیر روابط عمومی باشگاه داماش گیلان در پاسخ به این سوال وضعیت این تیم از لحاظ بحران کرونا چگونه است بیان داشت : با توجه به اینکه در استان گیلان در اوایل شیوع این بیماری کیت تشخیص بیماری ویروس کرونا وجود نداشت اما با این وجود در این بین گفته شد بازیکنان ملوان و سپیدورد مبتلا به ویروس هستند درست نبود چرا که با توجه در اختیار نداشتن کیت تشخیص بیماری این احتمال وجود داشت این بازیکنان مبتلا به کرونا نبوده و آنفولانزا گرفته باشند. خود ما نیز چند مورد در تیم داشتیم که علائم شبیه داشتند اما بعدا مشخص شد که این بازیکنان دچار سرماخوردگی شدند و بازی با بادران را نیز از دست دادند اینکه بگوییم بازیکنان ما مبتلا به کرونا شدند و هستند نه خدا را شکر تا الان کسی در تیم ما مبتلا به ویروس نشده است.
 
محبوب در مورد اینکه مشکلات مالی باشگاه داماش برطرف شده است یا خیر گفت : مشکلات مالی به مانند قبل همچنان پابرجاست و برطرف نشده است.
 
وی در تشریح بیشتر مشکلات مالی باشگاه داماش گیلان بیان داشت : بازیکنان از ابتدای فصل تا بدین لحظه فقط ۵ درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند البته یک سری پاداش ها بود که این پاداش ها پرداخت شده اما بازیکنان از مبالغ قراردادهایشان فقط ۵ درصد دریافتی داشته اند.
 
محبوب در پایان در خصوص تعطیلی لیگ نیز گفت : تعطیلی لیگ می تواند برای هر تیمی بر اساس شرایط فعلی اش یک ضربه باشد و از آن متضرر شود مثلا برای تیم هایی که در کوروس هستند تعطیلی لیگ با توجه به اینکه در شرایط و آمادگی مناسبی بودند یک ضرر بزرگ باشد و تیم های پایین جدولی نیز شاید از این تعطیلات خوشحال شوند چرا که زمان برای آماده سازی این تیم ها مهیا خواهد شد. اما بحث اصلی سلامت بازیکنان و خانواده های آنها است که این موضوع در اولویت مسئولان بوده و خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار