با حضور اعضای ستاد در جمعیت هلال احمر استان اصفهان
دومین جلسه قرارگاه راه اندازی نقاهتگاه امید ویژه مقابله با بیماری کرونا با حضور اعضای ستاد در جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار شد .
کد خبر: ۸۲۹۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 09 March 2020

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ در این جلسه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اهمیت اراده همگانی برای کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت : چنانچه آحاد جامعه احساس مسئولیت کنند و پیشگیری و مراقبت های لازم را انجام دهند قطعا بر این بیماری غلبه خواهیم کرد . 

علی محمد هاشمی با اشاره به اینکه برای دو دسته از افراد نیاز به راه اندازی نقاهتگاه می باشد ، افزود : یکی برای بیمارانی که بعد از ترخیص امکان مراقبت از آنها در منزل وجود ندارد ولی احتمال آلوده کنندگی دارند و دیگری برای افراد مثبت سرپایی که بستری نشده اند پیش بینی شده است تا مراکز نقاهتگاهی راه اندازی شود و خدماتی را دریافت نمایند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد : بیمارانی که بعد از درمان و ترخیص از مراکز درمانی ، فضای فیزیکی مناسبی برای ایزوله شدن نداشته باشند و یا بیماری که در منزل خود دارای بیمار یا بیماران زمینه ای باشند که احتمال ابتلا به دیگران را فراهم می کند و یا افراد سالمند ، پیر و ناتوانی که کسی را در منزل برای مراقبت از آنها نداشته باشند می توانند از امکانات نقاهتگاهی تا زمان بهبودی کامل و رفع مشکلات استفاده نمایند .

مسئول قرارگاه نقاهتگاه امید استان اصفهان ویژه مقابله با کرونا در ادامه در خصوص راه اندازی و اداره مراکز نقاهتگاه ویژه بیماران کرونا در استان خاطرنشان کرد : خیرین و داوطلبان می توانند برای تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز برای نگهداری بیماران در این نقاهتگاه‌ها مبالغ اهدایی خود را به شماره حساب 5405400094 نزد بانک ملت شعبه میر به نام جمعیت هلال احمر استان اصفهان واریز نمایند .

گفتنی است بر اساس مصوبات نخستین جلسه قرارگاه امید ویژه مقابله با بیماری کرونا مقرر شده است سه نقاهتگاه در شهرستان اصفهان با همکاری شهرداری اصفهان ، سپاه، ارتش ، بسیج جامعه پزشکی، نیروی انتطامی ، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش برای نگهداری از افراد مبتلا به کرونا راه‌اندازی شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار