سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این استان به جز شهرستان های کاشان و آران و بیدگل را 137 نفر اعلام و خاطرنشان کرد که از میان آنها تاکنون هفت نفر جان باخته‌اند.
کد خبر: ۸۲۸۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۱ 05 March 2020

به گفته آرش نجیمی تا کنون نمونه آزمایشگاهی ۶۲۳ بیمار مشکوک در این خطه مورد بررسی قرار گرفت که از میان آنها جواب آزمایش ۱۳۷ نفر، مثبت و ۴۸۶ نفر منفی شد.

وی با بیان اینکه آزمایش کرونای هفت نفر از جان باختگان در این استان نیز مثبت شده است، خاطرنشان کرد: سه نفر از این افراد در اصفهان، ۲ نفر نطنز، یک نفر خمینی شهر و یک نفر شهرضا بودند.

نجیمی با اشاره به اینکه ۸۲ نفر از افراد مبتلا به کرونا در استان اصفهان مرد و ۵۵ نفر زن هستند، افزود: تعداد این بیماران در شهرستان های اصفهان ۷۴ نفر، نجف آباد ۱۲ نفر، نطنز ۹ نفر، لنجان هفت نفر، اردستان ۶ نفر، شهرضا ۶ نفر، نایین پنج نفر، خمینی شهر چهار نفر، مبارکه چهار نفر، خوانسار سه نفر، فلاورجان سه نفر، شاهین شهر و میمه سه نفر و سمیرم یک نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تاکنون ۱۵ نفر از بیماران قطعی کرونا در استان از بیمارستان ترخیص شدند و ۱۱۵ نفر همچنان بستری هستند.

وی همچنین از پیوستن بیمارستان غرضی اصفهان به بیمارستان های مرجع مقابله کرونا در کلانشهر اصفهان خبر داد و اظهار داشت: بیمارستان‌های خورشید و عیسی بن مریم نیز مراکز مرجع مقابله با این بیماری در اصفهان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار