کامیاب گفت: به دلیل اهمیت سلامت ورزشکاران و خانواده آنها در جامعه برای اداره کل ورزش و جوانان فارس، در تعطیلات نوروز اماکن خود را در اختیار میهمانان نوروزی نمی توانیم، قرار دهیم.
کد خبر: ۸۲۸۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۳ 05 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: «حیدرعلی کامیاب» با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت ورزشکاران و خانواده های آنان، گفت: به دلیل اهمیت سلامت این افراد در جامعه برای اداره کل ورزش و جوانان فارس، در تعطیلات نوروز اماکن خود را در اختیار میهمانان نوروزی نمی توانیم، قرار دهیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان فارس افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان، تابع تصمیمات ستاد «مقابله با کرونا» است و از مردم درخواست داریم که در نوروز امسال، به سفرهای نوروزی نروند.

 

وی اضافه کرد: ستاد «مقابله با کرونا» با محوریت هیئت پزشکی ورزشی استان از زمان تشکیل ستاد فرادستی در کشور، در فارس نیز راه‌اندازی شد که با اولویت اتخاذ تمهیدات لازم برای حفظ سلامت ورزشکاران و داوران و پیشکسوتان و خانواده‌های آنها در کنترل این ویروس در جامعه ورزش استان، تلاش می کند.

 

کامیاب با بیان اینکه تا کنون هیچ کدام از ورزشکاران استان به این ویروس مبتلا نشده اند، عنوان کرد: رعایت موازین بهداشتی توسط مردم از مهمترین شیوه های مقابله و کنترل این ویروس است و زحمات کادر دانشگاه علوم پزشکی، جامعه پزشکی و پرستاری استان در مواجهه با این ویروس، هم تراز با ایثار رزمندگان در دوران جنگ است و در این شرایط امن ترین مکان برای خانواده‌ ها منازل خود شهروندان است.

 

مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به مهمان‌نوازی مردم فارس و شیراز، گفت: برای یک شهروند شیرازی و یک مدیر استان فارس بسیار سخت است که به هم وطنان خود بگوید به این استان سفر نکنید، اما شرایط به گونه ای است که به نظر می‌رسد، حذف سفرهای نوروزی ضمن کمک به نهضت شکست ویروس کرونا زمینه ایجاد خطر ابتلای شهروندان به این ویروس را نیز از بین خواهد برد.

 

کامیاب، تعطیلی اماکن و رویدادهای ورزشی در استان را دستورالعمل «ستاد مقابله با ویروس کرونا» در استان دانست و بیان کرد: گرچه این تصمیم در راستای حفظ سلامت شهروندان و وزشکاران اتخاذ شده اما درک شرایط باشگاه داران و مستاجران ماده ۸۸ وزارت ورزش نیز موضوع مهمی است که به یک دغدغه برای مدیران کل ورزش و جوانان سراسر کشور تبدیل شده است.

 

وی با بیان اینکه تلاش برای به حداقل رساندن دغدغه صاحبان باشگاه‌ها و مستاجران و سرمایه‌گذاران ماده ۸۸ در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته است، گفت: امیدواریم با تدابیر وزارت ورزش و جوانان این موضوع نیز حل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار