کد خبر: ۸۲۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴ 03 March 2020
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشت گفت: ۱۱ واحد خدمات گردشگری این شهرستان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد صادق ماندنی زاده روز دوشنبه در حاشیه بازدید تیم اعزامی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از زیرساخت های گردشگری باشت اظهار داشت: این واحدهای خدماتی ضدعفونی و پلمپ شده است و در صورت کنترل ویروس کرونا  در کشور خدمات خود را از سر خواهند گرفت.
وی بیان کرد: هم اکنون کار آماده سازی شامل گندزدایی و رفع نواقص زیرساخت های گردشگری این شهرستان شامل اقامتگاه های بومگردی،اردوگاه های تفریحی و سرویس های بهداشتی برای ارائه خدمات در تعطیلات نوروز در حال انجام است.
ماندنی زاده گفت:این شهرستان با وجود منطقه نمونه گردشگری شلالدون و ۱۴ منطقه شاخص گردشگری دیگر ظرفیت های بی نظیری برای رونق صنعت گردشگری به ویژه در تعطیلات نوروزی دارد.
گردنه شلالدون، کلگه امیر شیخی، درخت کهنسال لار، رود رونه، دامنه‌های کوه سه هزار متری خامی، پل تاریخی بریم، بنای تاریخی دوگور دوپا، مجموعه تاریخی چهار صفه خان احمد و اشکفت شاه پیچاب از مقاصد  مهم گردشگری در شهرستان باشت است.
هنوز مورد مشکوکی از ویروس کرونا در شهرستان باشت گزارش نشده است.
شهرستان باشت با حدود ۲۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری جنوب یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
براساس آخرین اخبار که روز دوشنبه دوازدهم اسفند منتشر شده ۱۵۰۱ نفر در ۲۷ استان کشور به ویروس کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۶۶ نفر جان خود را از دست داده اند و ۲۹۱ نفر بهبود یافته اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار