رئیس اتاق اصناف اصفهان با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز این اتاق نظارت بر مواد شوینده و ضدعفونی کننده است، گفت: با وجود شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا، خوشبختانه در بحث تامین کالاهای اساسی در اصفهان با کمبود مواجه نیستیم.
کد خبر: ۸۲۷۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ 02 March 2020

رسول جهانگیری اظهار کرد: خوشبختانه در حال حاضر شاهد فراوانی کالا در بازار هستیم و با توجه به برخی جنبه های روانی برای ایجاد تقاضای کاذب، همانند سال های گذشته کالاهای اساسی در بازار به وفور دیده می شود.

وی ادامه داد: طبق سال های گذشته مبحث بازار شب عید از ابتدای اسفند امسال آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت و به دلیل ممنوعیت فروش بهاره به سبب شیوع ویروس کرونا، تدبیری اتخاذ و مجوز فروش فوق العاده به اصناف متقاضی اصفهان داده شده است.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با تاکید بر اینکه سطح بازار آرام است، تصریح کرد: در حال‌حاضر بیشتر تمرکز اتاق اصناف نظارت بر شوینده ها و مواد ضد عفونی کننده است و به همین منظور اقداماتی از جمله ایجاد کارگاه‌های تولید ماسک و لباس های مخصوص پزشکی با هماهنگی سازمان غذا و دارو طرح ریزی شده تا باتوجه به وضعیت فعلی، یاری رسان متولیان بخش پزشکی باشیم.

جهانگیری همچنین با اشاره به اقدام اتاق اصناف برای سپاسگزاری از پزشکان و همچنین کادر بیمارستان‌ها و امید بخشی به آنان در بحران کرونا، اظهار کرد: اتاق اصناف اصفهان تا زمان ریشه کن شدن ویروس کرونا و اعلام شرایط عادی به صورت نمادین هر روز اقدام به توزیع میان وعده غذایی در دو بیمارستان خورشید و عیسی بن مریم می کند.

وی در خصوص بازرسی اتاق اصناف اصفهان از واحدهای صنفی تاکید کرد: در آستانه شب عید اتاق اصناف با دارا بودن ۳۰ تیم بازرسی با کمک تیم‌های تعزیرات حکومتی و بازرسان اتحادیه های صنفی به بازدید دوره ای از واحدهای صنفی سطح استان می پردازد.

رئیس اتاق اصناف اصفهان در خصوص میزان قیمت محصولات بهداشتی و ضدعفونی کننده در سطح بازار، اظهار کرد: قیمت بیشتر اجناسی که برمبنای بهداشت و ضدعفونی است، توسط دانشگاه علوم پزشکی و داروخانه ها کنترل می شود، اما در خصوص مواد شوینده مانند وایتکس و ... با تولیداتی که طی امروز و فردا در بازار تزریق می‌شود، قیمت این محصولات به تعادل خواهد رسید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار