جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان گفت: در تمام مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان اکیپ های رنگ آمیزی در حال فعالیت هستند و تا ۱۵ اسفند ماه لباس نو بر تن شهر خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 27 February 2020

حسین امیری با اشاره به اینکه یکی از نیازهای شهر گردشگرپذیر طراوت و شادابی و داشتن ظاهری آراسته است، اظهار داشت: در تمام مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان اکیپ های رنگ آمیزی در حال فعالیت هستند و تا ۱۵ اسفند ماه لباس نو بر تن شهر خواهد شد.

وی گفت: رنگ آمیزی بیش از ۱۱۴۰ کیلومتر جدول، ۲۰ هزار پایه تابلو، ۸۴ هزار متر طول نرده خیابانی و گاردریل و ۳۱ هزار متر طول نرده پارکی با بیش از ۲۵۰ تن رنگ شروع شده است و تا ۱۵ اسفند ماه تکمیل خواهد گردید.

جانشین ستاد تسهیلات سفر شهرداری اصفهان افزود: با توجه به عدم رنگ آمیزی نرده های بی آر تی تاکنون، این رنگ آمیزی ها در دستور کار قرار گرفته و اجرایی خواهد شد.

وی ادامه داد: هر اقدام و تصمیمی باید به صورت اصولی و دقیق انجام گیرد و انشاالله به لطف خدا از این شرایط عبور خواهیم کرد و و ما هم پذیرای مسافران نوروزی بوده و فعالیت ها و وظایف محوله را به خوبی انجام خواهیم داد.

امیری ادامه داد: نگاه مدیریت شهری بر این است که انشالله مشکل به صورت کامل برطرف و شرایط به روال عادی برگشته و در همین راستا تمامی اقدامات باید با بهترین کیفیت پیش برده شود و اقدامات لازم جهت استقبال و اسکان مسافران نوروزی صورت پذیرد.

اصفهان آماده پذیرایی از ۱۸۰ هزار نفر شب خواب

وی گفت: جلسات لازم با دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط برگزار شده است و آمادگی پذیرایی تا ۱۸۰ هزار نفر شب خواب فراهم است.

معاون شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات سفر اصفهان گفت: به منظور تسهیل در رفت آمد درون شهری تدابیر لازم با هماهنگی پلیس راهور صورت پذیرفته همچنین جلسات آموزشی برای رانندگان تاکسی برقرار شده و ادامه خواهد داشت در این راستا ۱۵ ایستگاه اصلی در حاشیه رودخانه، میدان نقش جهان، میدان امام علی، ناژوان، صفه در نظر گرفته شده وسرویس دهی مناسب صورت خواهد پذیرفت.

رفع نیاز سرویس های بهداشتی یکی از اولویت های مدیریت شهری است

امیری در خصوص نیاز شهر به افزایش سرویس های بهداشتی گفت: با توجه به اینکه اصفهان یک شهر گردش پذیراست رفع نیاز سرویس های بهداشتی یکی از اولویت های مدیریت شهری می باشد در همین راستا ۱۹ سرویس بهداشتی از سال گذشته تاکنون اضافه شده و به منظور رفاه حال شهروندان و مسافران در مکان‌هایی که میزان تردد بسیار است ۱۶ عدد سرویس بهداشتی برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه نزدیکی چهارشنبه آخر سال و چهارشنبه سوری دستورات لازم جهت اقدامات ایمنی صادر شده است و ضایعات به جا مانده از هرس درختان، لاستیک های رها شده در سطح شهر و نخاله ها از سطح شهرجمع آوری و پاکسازی خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار