با پایان عملیات امداد و نجات و اسکان، عملیات آوار برداری در مناطق زلزله زده بخش قطور خوی آغاز شد.
کد خبر: ۸۲۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ 27 February 2020
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ،معاون فنی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان غربی گفت: بیش از ۵ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی در اثر دو زلزله ۴ روز گذشته در بخش قطور خوی در روستا‌ها و مناطق شهری دچار آسیب شدند که ۴ هزار واحد احداثی و بقیه تعمیری بودند.
 
شعبانی افزود: بنیاد مسکن با تمام امکانات در تلاش است با آوار برداری از اولین واحد، کلنگ احداث واحد‌ها را آغاز و در کمترین زمان تحویل مردم دهد.
 
توزیع بیش از ۴ هزار ۸۵۰ تخته چادر 
 
آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی هم از اتمام عملیات امداد و نجات و اسکان موقت زلزله زدگان بخش قطور در شهرستان خوی خبر داد و گفت: بیش از ۴ هزار ۸۵۰ تخته چادر در بین مردم منطقه توزیع و به درخواست خانواده‌های آسیب دیده، ایشان در کنار منازلشان اسکان داده شدند.
 
وی تصریح کرد: برای هر چادر علاوه بربسته‌های غذایی و بهداشتی یک دستگاه والور به خانوار‌های آسیب دیده از زلزله تحویل داده شده است.
 
امروز همچنین یاوری مشاور و نماینده وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم به منطقه اسیب دیده قطور سفر کرد
 
یاوری هم از آمادگی این وزارت خانه برای تامین نیاز‌های اولیه مردم زلزله زده منطقه خبر داد و گفت: کلیه نهاد‌های حمایتی، موسسات و صندوق‌های زیر مجموعه وزارتخانه تعاون با دستور وزیر آماده تامین نیاز‌های مردم در زمینه مختلف معیشتی و اجتماعی هستند.
 
شنبه چهارم اسفند ماه دو زلزله نزدیک به ۶ ریشتری در بخش قطور شهرستان خوی روی داد که در اثر این زمین لرزه‌ها ۲۷ روستای منطقه آسیب دیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار