سرهنگ حسین صادقی کاشان:
به گزارش تابناک سمنان: سرهنگ حسین صادقی کاشان رئیس پلیس فتای استان سمنان از دستگیری فردی که با نفوذ و دسترسی به حساب تلگرام شخصی افراد اقدام به پخش برخی پیام‌ها در سطح استان می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۸۲۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۸ 25 February 2020

Image result for تلگرام

رئیس پلیس فتای استان سمنان کاشان ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن اشاره به شکایت فردی پیرامون فضای مجازی نسبت به نفوذ به حساب کاربری تلگرامی توسط یک فرد ناشناس در سطح استان بیان داشت: تحقیقات پلیس فتا پس از شکایت فرد شاکی به جریان افتاد و در نهایت به دستگیری فرد خاطی انجامید.

وی ادامه داد: وقتی که کارشناسان پلیس، مستندات و ادله‌های دیجیتال را در برابر متهم قرار دادند، وی به بزه مرتکب شده، اعتراف کرد و پرونده برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضائی ارجاع خواهد یافت.

سرهنگ حسین صادقی کاشان با بیان اینکه این فرد با هماهنگی و تعاملات لازم با مقام قضائی دستگیر شده است، افزود: این متهم با روش‌های خاصی اقدام به دریافت کد پنج رقمی تلگرامی حساب کاربری شاکی کرده و پس از ورود به تلگرام وی پیام ارسال می‌کرده است.

صادقی کاشان همچنین در پایان با بیان اینکه غفلت، سهل انگاری و عدم رعایت نکات امنیتی در زمینه فضای مجازی نباید صورت گیرد، بیان داشت: فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای عاملی برای مقابله با نفوذ مجرمان سایبری به حساب کاربری شهروندان محسوب می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار