رئیس اتاق اصناف اصفهان با تاکید بر اینکه هنوز دستورالعمل محدودیت صنفی از جمله چایخانه داران و قلیانی ها برای مقابله با کرونا ابلاغ نشده است، گفت: اتاق اصناف متخصص مقابله با بیماری ها نیست و نمی تواند با تعطیلی صنفی، جو عمومی جامعه را با بی اطلاعی و بدون تخصص برهم بزند.
کد خبر: ۸۲۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۴ 25 February 2020

رسول جهانگیری درباره تصمیم برای تعطیلی صنف چایخانه داران و قلیانی ها به دلیل ضرورت رعایت بهداشت برای مقابله با این ویروس و با توجه به همگیری این ویروس، تصریح کرد: در این خصوص توصیه های لازم را به این اتحادیه و واحدهای صنفی آن کرده ایم، اما این مستلزم ابلاغ دستورالعمل های بهداشتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی است و ما نمی توانیم خودسرانه جو و آرامش و امنیت عمومی جامعه را برهم بزنیم.

رئیس اتاق اصناف اصفهان با بیان اینکه اتاق اصناف نمی تواند با برخورد سلیقه ای، دستور تعطیلی رستوران ها، کافی شاپ ها، چایخانه ها و ... را دهد، اظهار کرد: اگر مقابله با این ویروس به آستانه امنیت رسید و نیاز به مدیریت خاصی داشت، به طور قطع دانشگاه علوم پزشکی تعطیلی و یا محدودیت فعالیت واحدهای صنفی را به اتاق اصناف و به دنبال آن اتحادیه ها ابلاغ می کند.

وی تصریح کرد: اتاق اصناف در رابطه با تمام صنوف اعلام آمادگی کرده، اما متولیان بهداشت استان در رابطه با این ویروس اگر احساس خطر کردند می توانند به ما اطلاع رسانی کنند که تاکنون در این خصوص دستورالعمل یا اطلاعیه ای صادر نشده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار