مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی و اعضای ستاد بحران استان برای مقابله با سیل احتمالی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند.
کد خبر: ۸۲۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 25 February 2020

منصور شیشه‌ فروش با بیان‌اینکه بیشتر بارش‌ها برای مناطق غربی و جنوبی این استان پیش بینی شده است، اظهار داشت: ۳۵۰ تیم عملیاتی و امدادی در مناطق مختلف استان استقرار پیدا کردند و همه دستگاه‌ها مُکلف به انجام اقدام‌های لازم شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی مستمر از اداره کل هواشناسی اصفهان در باره  بارش‌های نقطه‌ای افزود: این بارش‌ها سراسر استان را دربرمی‌گیرد اما در مناطق غرب با حجم بیشتری همراه خواهد بود و به‌تدریج در مناطق جنوب،  شمال و مرکز و شرق استان هم ادامه پیدا خواهد کرد.

شیشه‌فروش با اشاره به فعال شدن ستاد سیل در شهرداری‌های استان اضافه کرد: بازبینی و بازگشایی مسیر رودخانه و پیش بینی تجهیزات لازم برای کنترل سیل از دیگر وظایف دستگاه‌های خدمات‌رسان است که به آنها ابلاغ شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه پایگاه‌های جمعیت هلال احمر و فوریت‌های پزشکی باید بصورت ویژه مهیا باشند و امکانات لازم در این پایگاه‌ها مستقر باشد، اضافه کرد: ماشین‌آلات برفروبی و کنترل سیل اداره راه در ۴۱ راهدارخانه در مناطق مختلف استان مستقرند و یدک‌کش و جرثقیل مناسب برای این مناطق پیش بینی شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار