مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از کشف انبار بزرگ ماسک تقلبی N95 در شهر اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۲۵۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲ 24 February 2020

غلامرضا صالحی با بیان اینکه گشت‌های مشترک تعزیرات، سازمان صنعت، معدن تجارت و دانشگاه علوم پزشکی با توجه به فضای متأثر از بیماری کرونا فعالیت خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این گشت‌ها واحدهای تولیدی و توزیع و فروش اقلام بهداشتی را بازرسی و با هر گونه تخلف برخورد جدی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه روز گذشته به دنبال انجام این گشت‌ها انبار بزرگ ماسک‌های N95 تقلبی در اصفهان کشف شده است، افزود: این ماسک‌ها به صورت زیرزمینی و زیرپله‌ای در اصفهان تولید و در بازار عرضه می‌شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اضافه کرد: پرونده این تخلف در حال بررسی و رسیدگی است و به زودی حکم متخلفان این پرونده صادر خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه در استان اصفهان با هر گونه امتناع از عرضه ماسک و دیگر اقلام بهداشتی، احتکار این اقلام و همچنین فروش با قیمت بیش از بهای تعیین شده برخورد جدی خواهد شد، افزود: مردم می‌توانند هر گونه تخلف در این زمینه را به سامانه ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۱۲۴ سازمان صنعت و معدن تجارت اعلام کنند.

صالحی در خصوص بازرسی از داروخانه‌ها در خصوص فروش اقلام بهداشتی و ضدعفونی نیز اظهار کرد: برخی از داروخانه‌ها ماسک برای عرضه ماسک ندارند و بازرسی‌ها از این مراکز به صورت روزانه ادامه دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار