تابناک / سخنگوی هیئت رییسه مجلس با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس گفت: طبق گزارش وزیر بهداشت ۴۷ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده اند.
کد خبر: ۸۲۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶ 24 February 2020

تابناک / سخنگوی هیئت رییسه مجلس با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس گفت: طبق گزارش وزیر بهداشت ۴۷ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد ۱۲ نفر فوت کرده اند.

 

 

 

« اسدالله عباسی» در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه ۵اسفند) مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جلسه غیر علنی صبح امروز مجلس گفت: طبق گزارش وزارت بهداشت دو نفر مبتلا به ویروس کرونا در تهران شناسایی شدند که این دو نفر از قم به تهران آمده بودند و در استان قم نیز به هر کدام از خانواده ها یک پک شامل ماسک و مایع ضد عفونی کننده داده شده است و طبق گزارش وزیر عامل ابتلا افرادی بودند که از پاکستان، افغانستان و چین وارد کشور شده بودند و برخی از این افراد از مبادی غیر قانونی به کشور ورود داشته اند.

 

سخنگوی هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبق گزارش وزیر، بسیاری از گزارش هایی که در مورد بستری شدن اشخاص در بیمارستان ها ارایه شده است، مربوط به بیماران مبتلا به آنفولانزا است و تقریبا 47 نفر تاکنون در کشور به کرونا مبتلا شده اند که متاسفانه 12 نفر از آنها فوت شده اند.

 

وی با بیان اینکه طبق گزارش وزیر بهداشت از نظر امکانات بهداشتی و پزشکی در کشور کمبودی وجود ندارد، گفت: مردم نباید نگران تامین امکانات بهداشتی و پزشکی باشند و فقط باید در زمینه پیشگیری و همچنین مراقبت های شخصی موارد مورد نظر را مورد دقت قرار دهند.

 

نماینده مردم رودسر و املش بیان کرد: طبق توضیحات آقای نمکی گویا این ویروس با گرم شدن هوا از بین خواهد رفت و قابل کنترل خواهد بود.

 

وی همچنین در مورد تصمیم گیری در رابطه ب تعطیلی مدارس و دانشگاه ها در هفته آینده گفت: اگر تصمیمی در رابطه با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها گرفته شود از طریق رسانه های رسمی کشور اعلام می شود.

 

عباسی خاطرنشان کرد: آقای نمکی بر این موضوع تاکید داشتند که افراد از حضور در تجمعات ورزشی و اردوهای مختلف خودداری کنند تا این ویروس قابل کنترل باشد و مشکلات حادی برای کشور ایجاد نشود./

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار