رئیس شبکه بهداشت درمان شهرستان دهلران گفت : خوشبختانه هیچ موردی از ابتلا به کورنا در شهرستان دهلران وجود ندارد.
کد خبر: ۸۲۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶ 23 February 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ غلامرضا منصوری در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان دهلران گفت : رعایت بهداشت فردی یکی از مهترین راه های مقابله با این بیماری است.

وی اظهار داشت : جهت رفاه حال شهروندان دهلران 6تخت در بیمارستان شهدای دهلران برای درمان احتمالی افراد مبتلا ویروس کرونا در نظر گرفته شده هر چند خوشبختانه تاکنون هیچ موردی در استان و حتی شهرستان دهلران مشاهده نشده است.

وی گفت : جهت آموزش های لازم به شهروندان بیش از 15هزار پمفلت آموزش در سطح ادارت ، مدارس، بانک ها و... توزیع شده است.

این مقام مسئول اظهار داشت : چند نفر که به آنفولانزا مبتلا شدن جهت رفاه حال مادران بیمار و کودکان و از همه مهتر کاهش هزینه مالی بیماران ما بخشی مجزا با شش تخت جهت درمان افراد که به سرماخوردگی حاد و یا آنفولانزار مبتلا هستند در قسمتی از بیمارستان ایجاد کردیم و برای اطمینان بیشتر نمونه های آزمایش آنها برای تهران ارسال شده است.

منصوری گفت : مردم به شایعات فضای مجازی در خصوص بستری افرا مبتلا به بیماری کورنا در شهرستان دهلران توجه نکنند.

معاون سیاسی فرماندار دهلران گفت : همه دستگاه های سطح شهرستان با تمام امکانات جهت مقابله با این بیماری آمادگی کامل داشته باشند.

عیسی درویشی افزود : نظارت بر داروخانه ها برای کم فروشی و گران فروشی از مضوعات بسیار مهمی است که باید مسئولان بهداشتی وتعزیرات حکومتی نظارت کافی داشته باشند.

وی گفت : سلامت دانش آموزان و گند زادیی مدارس و مکان های پر تردد هم باید در دستور کار همه باشد و توزیع ماسک و فراهم کردن ژل و مواد نیاز برای شهروندان از مهترین موضوعات است که با توجه شود .

معاون فرماندار دهلران گفت : نظارت بر عرضه مواد غدایی ،نانوایی ها و رستوران ها صنعت معدن و شبکه بهداشت نظارت ویژه ای داشته باشند ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار