/انتخابات ۹۸/
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس همه ۱۵۸۵ شعب ثابت و سیار اخذ رای در سطح استان را به صورت کامل و برای تامین امنیت آن‌ها پوشش خواهد داد.
کد خبر: ۸۲۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰ 21 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پلیس در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای تامین امنیت این رویداد مهم کاملا آماده است.

وی افزود: در همین راستا حدود پنج هزار نیروی پلیس در حالت آماده باش به سر می برند تا کوچکترین خللی در جریان برگزاری انتخابات ایجاد نشود و مردم حضوری پرشور پای صندوق های رای داشته باشند.

جاویدان تصریح کرد: بدون شک احساس امنیت در جریان برگزاری انتخابات مشارکت مردم را افزایش داده و شاهد حضور پرشور اقشار مختلف پای صندوق های رای خواهیم بود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه حضور پرشور مردم پای صندوق های رای و انتخاب اصلح و آگاهانه را دو موضوع بسیار مهم ذکر کرد و گفت: اگر هردوی آنها محقق شود هم بر اقتدار انقلاب و نظام افزوده شده و هم شاهد مجلسی قوی و کارآمد خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب و در راس آنها آمریکا برای منصرف کردن مردم از حضور در انتخابات، گفت: آنها یک روز مردم را به حضور در خیابان ها و شرکت در اغتشاشات دعوت کرده و روز دیگر نیز از مردم می خواهند در خانه هایشان مانده و در انتخابات شرکت نکنند.

جاویدان با اشاره به تلاش مذبوحانه دشمنان برای منصرف کردن مردم از شرکت در انتخابات گفت: آنها به خوبی دریافته اند که هرقدر مشارکت مردم در این رویداد افزایش یابد، بیشتر از دستیابی به اهدافشان بازخواهند ماند از این رو مدت هاست تلاش می کنند تا جلوی این اتفاق را بگیرند.

وی اظهار کرد: مردم با بصیرت کشورمان در 41 سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد، در انتخابات بسیاری شرکت کرده و با حضور پرشور خود عملا مشت محکمی بر دهان دشمنان زده اند و به فضل الهی در انتخابات پیش رو نیز شاهد حضور گسترده و دشمن شکنشان خواهیم بود.

 وی همچنین با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص ویژگی های کاندید اصلح، گفت: تدین، شجاعت، دلسوز بودن و در مسیر انقلاب حرکت کردن از جمله خصوصیاتی است که معظم له برای نامزدهای اصلح بیان کرده اند و همه ما نیز وظیفه داریم با گوش فرا دادن به توصیه های ایشان اصلح ترین افراد را انتخاب و روانه خانه ملت کنیم.

جاویدان با بیان اینکه مجلس جای مهم و اثرگذاری است، افزود: باید در انتخابمان بسیار دقت کنیم تا بهترین و شایسته ترین نفرات که واقعا لیاقت حضور در جایگاه نمایندگی را دارند را روانه خانه ملت کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار