بدنبال فرمایش مقام معظم رهبری که رای دادن را یک وظیفه شرعی خواند امروز شاهد حضور گسترده مردمی هستیم که با دیده منت به امر رهبری سر خم کرده و پای صندوق های رای آمدند و تنها دلیل حضور خود را التزام به دستورات رهبری خواندند.
کد خبر: ۸۲۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۵ 21 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی اینبار هم با حضور مردم پای صندوق های رای کار خود را آغاز کرد که عمده دلیل حضور خود پای صندوق های رای را تبعیت از فرمایشات رهبری عنوان کردند.

داود کریمی یکی از رای دهندگان در پای صندوق های رای دلیل اصلی مشارکت در حرکت انقلابی را دستور موکد مقام معظم رهبری اعلام کرد و گفت: رهبر حکم ولایت بر من دارد و بر خود واجب دانستم که در این شور حماسه ای و مردمی که امروز رهبر انقلاب اسلامی به ما مردم نیاز دارد حضور پیدا کنم .

وی بیان داشت: انتخاب اصلح و آگاهانه یکی از ابزارهای مهم جامعه ای اصلاح شده است و من به لیستی که مرجع تقلیدم امر کرده است، رای خواهم داد.

مریم گورابی یکی دیگر از افراد حاضر در پای صندوق های رای می گوید تاکنون در تمامی انتخابات شرکت کردم چون رای دادن حق تک تک مردم است و من آمده ام تا از این حق خوددفاع کنم و اصلح ترین را وارد مجلس کنم.

در پای صندوق های رای یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور تمامی اقشار مردمی از جوان و سالمند هستیم که آمده اند تا گامی جدید برای آبادانی ایران بردارند و به رهبر معظم انقلاب اسلامی بگویند که تنها نیست و مردم همیشه دیندار  ایران در کنار ایسان هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار