دقایقی پیش در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان رخ داد/
تابناک: یک فروند هواپیما اماراتی که از شارجه به مقصد گرجستان حرکت می کرد، عصر امروز به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهید بهشتی شد.
کد خبر: ۸۲۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ 24 August 2015
به گزارش تابناک اصفهان، یک فروند هواپیما اماراتی که از شارجه به مقصد گرجستان حرکت می کرد، عصر امروز به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهید بهشتی شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی العربیه در ایران در گفت و گو با ایرنا دلیل فرود این فروند هواپیما را نقص فنی اعلام کرد.
محسن مصیبی اظهارکرد: این هواپیما از شارجه به قصد گرجستان درحرکت بود که به دلیل نقص فنی در یکی از دستگاههای تنظیم فشار هوا داخل کابین مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.
به گفته وی این نوع هواپیما دارای چهار دستگاه تنظیم فشار هوا داخل کابین است که یکی از آنها دچار نقص فنی شده و خلبان برای رفاه حال مسافران درخواست فرود اضطراری کرده است.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی العربیه در ایران زمان فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان را ساعتی قبل اعلام کرد و افزود: مشکل بوجود آمده تا دقایقی دیگر برطرف خواهد شد و این هواپیما به قصد گرجستان حرکت خود را از سرخواهد گرفت.
وی ظرفیت این هواپیما را 168 نفر و آمار سرنشینان آن را 162 نفر اعلام کرد و افزود: هیچگونه صدمه ای به مسافران این هواپیما وارد نشده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
به ما چه
ما چیکار به هواپیمای اینا داریم؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار