عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اصفهان
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دشمن اعلام می‌کند به دنبال تحریم‌های فلج کننده است که اینجا انتخاب قوی و درست پاسخ می‌دهد، این انتخاب قوی، انتخابی است که بتواند تحریم‌های دشمن را هدف‌گیری کند و آن زمان هر رأی یک موشک نقطه زن می‌شود.
کد خبر: ۸۲۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ 17 February 2020

سعید جلیلی گفت: ملت ما تجربه کردند که اگر ملتی دعوت خداوند و رسول خدا (ص) را اجابت کند چه حیاتی پیدا می‌کند، ملت ما تجربه کرد که اگر عزتی می‌خواهد بدست آورد این عزت در سایه زحمت و جهاد است و این مسئله‌ای است که ملت ما در این 40 سال تجربه کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: حاج قاسم عصاره فضائل این ملت بود و این موضوعات را با همه وجود شنیده بود و ارادتی که به حضرت زهرا (س) داشت سبب شد تا عزت الهی پیدا کند، عزتی که امروز هیچ کس نمی‌تواند آن را انکار کند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم و ابومهدی حقیقتا از بزرگانی بودند که این افتخار را داشتند و در اسلام کمتر کسانی فرصت جهاد در راه خدا را پیدا کردند بدون اینکه ذره‌ای زاویه بگیرند و از مسیر صحیح کج شوند، خداوند این افراد را دوست دارد.

جلیلی بیان کرد: این عزت بی جهت داده نمی‌شود، این عزت حاصل 40 سال جهاد و تلاش است، امثال شهدای بزرگوار ما این افتخار را داشتند اما باید دانست این شهدا فرزندان همین ملت بودند.

وی گفت: همین شهر اصفهان فرزندانی را در دامان خود تربیت کرده‌ که در راه خدا قدم گذاشتند، این‌ها فرزندان این ملت هستند ملتی که یک انتخاب بزرگ کرد، ملت ما اسلام را انتخاب کرد، خداوند قدرت اختیار را به انسان داده که انتخاب‌های متفاوت داشته باشند.

عکاس:فاطمه عباسی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار