رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی گفت: همزمان با انتشار اطلاعیه لیست کاندیداهای حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر توسط فرمانداری، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی کاندیداهای این شورا را تبریز، اسکو و آذرشهر اعلام کرد.
کد خبر: ۸۲۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ 12 February 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدیوسف شاکری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با انتشار اطلاعیه لیست کاندیداهای حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر توسط فرمانداری، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی کاندیداهای این شورا را تبریز، اسکو و آذرشهر اعلام کرد.

وی با بیان اینکه پس از بیش از 5 ماه جلسات مستمر و بررسی‌های مختلف لیست نهایی بر اساس ساز و کار مردمی نهایی شده است، گفت: در سازوکار این دوره از انتخابات که متفاوت با دوره‌های گذشته بوده، نظر سنجی‌ها، آرای مجامع عمومی و اقشار، آرای مجامع احزاب و ارزیابی شاخص‌های انقلابی‌گری مورد توجه قرار گرفته است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس یازدهم را اولویت اصلی این شورا اعلام کرد و گفت: کاندیداهایی که میثاق نامه پذیرش سازوکار را امضا کرده‌اند برای وحدت و انسجام بیشتر با لیست نهایی همراهی کنند.

وی با بیان اینکه در انتخابات مجلس یازدهم مشکلات معیشتی و اقتصادی مورد توجه قرار گیرد، افزود: برخی بی‌تدبیری‌ها و سوء‌مدیریت‌ها، کشور را به جایی رسانده که این رویکرد و دغدغه برای جامعه ایجاد شده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی، احمد علیرضا بیگی، روح الله متفکر آزاد، محمدحسین فرهنگی، علی جعفری آذر و عشرت شایق، شش نفر لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر هستند که تحت عنوان "ایران سربلند" در انتخابات مجلس یازدهم منتشر می‌شود.

شاکری با انتقاد از اینکه برخی به موازات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، لیست‌هایی با عناوین مشابه را منتشر کرده‌اند، افزود: بزرگوارانی که احیانا به دنبال انتشار لیست هستند، می‌خواهیم در راستای وحدت و ارائه لیست واحد قدم بردارند تا توفیق بیشتری حاصل شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار