محمد سعید جعفری در گفتگو با تابناک :
رییس اتحادیه طلا و جواهرفروشان استان کرمانشاه گفت: طلا و دلار تا اواسط ماه آینده افزایش محسوسی نخواهند داشت.
کد خبر: ۸۲۲۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶ 12 February 2020

افزایشی در قیمت طلا نخواهیم داشت

محمد سعید جعفری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به تحولات سیاسی و اقتصادی جهان و همچنین قیمت دلار پیش بینی می شود تا اواسط ماه آینده افزایش چشمگیری در قیمت طلا وجود نداشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: قیمت طلا متاثر از قیمت دلار و طلای جهانی است وبا توجه به شیوع ویروس کرونا قیمت طلای جهانی که پیش بینی می شد در سال جدید میلادی تا ۱۰ درصدافزایش داشته باشد به رشدی ۲ درصدی اکتفا کرد و همین امر سبب شد قیمت طلا افزایش محسوسی را تجربه نکند.

جعفری با اشاره به برقراری ثبات نسبی در بازار ارز و طلا ابراز داشت: در حال حاضر بازار ارز وطلا از آرامش و ثبات نسبی برخوردار است وبا توجه به انتخابات داخلی که در پیش داریم اکثر معامله گران با احتیاط بیشتری اقدام به خرید و فروش طلا و ارز می کنند و همین امر سبب شده بازار در ثبات نسبی به سر ببرد وحتی گاهیاوقات شاهد کاهش هایی نیز هستیم.

رییس اتحادیه طلا وجواهرفروشان استان کرمانشاه در پایان به بررسی تحولات اقتصادی جهان پرداخت و ابراز داشت : با شیوع ویروس کرونا اقتصاد چین متحمل خسارت های فراوانی شد وهمین امر سبب شده ۱/۲ از ارزش یوان چین کاسته شود.ویروس کرونا باعث شده تقاضای چین در حوزه ی نفت کاهش پیدا کند و این کمبود تقاضا نیز باعث شده است قیمت نفت کاهش پیداکند و کشورهای صادرکننده نفت را نیز دچار خسارت کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار