رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان گفت: سردار سلیمانی دارای نقش مؤثر و انسان دغدغه‌مندی بود که نشان داد نسبت به جامعه پیرامون خود بی‌تفاوت نیست، هر رسانه و خبرنگار وظیفه دارد با دنبال کردن همین مسیر یک قاسم سلیمانی باشد.
کد خبر: ۸۲۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 09 February 2020

رضا صفری در گردهمایی «سرباز وحدت» اظهار کرد: رسانه امروز نقش مهمی بر عهده دارد زیرا در مؤلفه‌های قدرت مدیریت افکار عمومی یکی از مؤثرترین ابزارهای قدرت  است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان با اشاره به اینکه در دنیای امروز رسانه  افکار عمومی دنیا را مدیریت می‌کند اظهار کرد: سردار سلیمانی دارای نقش مؤثر و انسان فعال و دغدغه‌مندی بود که نشان داد نسبت به جامعه پیرامون خود بی‌تفاوت نیست و برای آن دغدغه‌ها دارای ایده است.

او تصریح کرد: در بیانیه گام دوم تأکید شده است که رسانه‌های ما باید حصر رسانه‌ای و تبلیغاتی که امپریالیسم دنیا علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده است را بشکنند، اگر روزی امام برای شکستن حصر آبادان دستور داد، وظیفه امروز ما شکست این حصر تبلیغاتی است که علیه ما حادث شده است، در غیر این صورت تنها به یک یاد بود و بزرگداشت خشک و خالی از شهید سردار سلیمانی بسنده کرده و راه او را در عمل ادامه نداده‌ایم.

صفری بیان کرد: برای ادامه دادن راه سردار سلیمانی عده‌ای سلاح و برخی دیگر قلم به دست می‌گیرند و از کیان عقیدتی انقلاب اسلامی دفاع می‌کنند، اگر در عصر امروز و در این راه ولایت‌پذیر نباشیم قطعاً خسران کردیم، باید نگاه ما به دهان ولی زمان خود باشد.

وحدت ملی عامل نجات کشور است

در ادامه مختار استکی، پیشکسوت رسانه و مطبوعات تصریح کرد: هرکسی از دیدگاهی وحدت سردار دل‌ها را مطرح می‌کند اما باید دقت داشت چرا به این نقطه رسیدیدم که شهادت سردار را نقطه وحدت به حساب آورده‌ایم.

این پیشکسوت رسانه و مطبوعات افزود: در اواخر دولت دهم تورم، گرانی و رکود فشاری ایجاد کرده بود که خود از تفرقه سر در بیرون آورده بود، مردم در یک وحدت نسبی دولت یازدهم را نشان دادند و این دولت تمام تلاش خود را در قرار داد برجام نمایان کرد و ارامش نسبی تا مدتی برقرار شد اما با روی کار امدن ترامپ و خروج از برجام، از ایران کنار گذاشتن عزت ملی را برای مذاکرات جدید پیشنهاد و تمام تلاش خود را برای تحریم های حداکثری کرد.

وی ادامه داد: زمانی که ارتباط با کشورهای خارجی صادرات و واردات نباشد رکود ایجاد می شود و بر تفرقه دامن زده می شود شهادت سردار سلیمانی  در این زمان پیش امد، حضور گسترده مردم در تشییع و راهپیمایی ایشان و در مراسم های گوناگونی که برای بزرگداشت سردار سلیمانی گرفته شد در زمانی که امریکا تمام توان خود را علیه ایران به کار گرفته بود ورهبری از انتقام سخت صحبت کرد اعلام کرده بود امریکا را از تصمیم خود منصرف کرد.

استکی اضافه کرد: در زمانی که امریکا اعلام کرده بود ما  52 نقطه حیاتی ایران را می‌زنیم، خون شهید سردار سپهبد سلیمانی به عنوان تربیت یافته مکتب فرزند بانوی دوعالم فریادرس ملت ایران باعث  به وجود امدن  وحدت ملی شد و این  وحدت ملی باعث شد که ایران از توطئه عظیم آمریکا نجات پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار