در هفته گذشته
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران اصفهانی به 160حادثه دیده طی 67 ماموریت امدادی در هفته گذشته خبر داد .
کد خبر: ۸۲۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 08 February 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان ؛ داریوش کریمی با بیان اینکه در این هفته ، پوشش امدادی 67 حادثه توسط امدادگران این جمعیت انجام شده است ، افزود : امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر این استان اقدام به امدادرسانی به 160 حادثه دیده کردند .

وی در ادامه به حوادث تحت پوشش جمعیت هلال احمر استان در بازه زمانی 12 لغایت 18 بهمن ماه اشاره و خاطرنشان کرد : در این بازه زمانی 20حادثه جاده ای ،20 حادثه شهری ،15 مورد خدمات حضوری ، 8 حادثه صنعتی و کارگاهی  و 4 حادثه برف و کولاک توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شد .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه در طول این مدت 4 مورد عملیات رها سازی توسط تیم های عملیاتی این جمعیت صورت گرفته است ، تصریح کرد : 199 نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب 74 تیم عملیاتی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در ماموریت های یادشده مشارکت داشتند .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار