رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: فرمانده کل ارتش سخنران مراسم ۲۲ بهمن امسال در کرج خواهد بود.
کد خبر: ۸۲۱۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲ 08 February 2020

به گزارش «تابناک البرز»؛ حجت‌الاسلام محمدحسین روحی یزدی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان البرز با بیان اینکه این مراسم ساعت ۹ صبح آغاز و ساعت ۱۱ به اتمام می‌رسد، گفت: پنج مسیر برای راهپیمایی در نظر گرفته شده است، مسیر شماره یک از میدان شهدا به سمت چهاراه طالقانی و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره دو از میدان آزادگان به طرف چهاراه طالقانی و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره سه از فلکه اول رجایی شهر به سمت بلوار ماهان و میدان جمهوری اسلامی، مسیر شماره چهار از میان جاده به سمت سه راه رجایی شهر و میدان سپاه و میدان جمهوری اسلامی و مسیر شماره پنج از مسجد حضرت ابوالفضل دولت آباد به سمت بلوار علامه جعفری و میدان سپاه و میدان جمهوری اسلامی است.

روحی یزدی افزود: مراسم پایانی در مرکز استان در میدان جمهوری اسلامی برگزار می‌شود و امیر سرلشکر موسوی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهور البرز هم در این خصوص گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در محدوده‌های راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در کرج از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ۲۲ بهمن برنامه ممنوعیت ترافیکی اعمال می‌شود .

رئیس پلیس راهور استان البرز خاطرنشان کرد: در سایر شهرستان‌های  استان البرز از جمله ساوجبلاغ، فردیس، اشتهارد، نظرآباد و طالقان نیز مسیرهای راهپیمایی برای این حرکت مهم و تاریخی پیش بینی شده است.

وی از عموم شهروندان خواست قبل از شروع محدودیت ترافیکی، خودروهای خود را از مسیرهای تعیین شده خارج کنند.

سرهنگ شرق یادآور شد: برای این که حضور مردم در راهپیمایی تسهیل شود، ناوگان حمل و نقل عمومی استان البرز به ویژه اتوبوسرانی کرج اقدام به جابجایی مسافران از میادین اصلی به سمت مسیرهای راهپیمایی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار