تابناک / فرماندار تالش گفت : میزان خسارت وارد شده به مناطق دچار آتش سوزی توسط کارشناسان ذیربط در حال برآورد هستند که متقابلا از سوی مدیریت بحران استانداری گیلان اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۸۲۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰ 08 February 2020

تابناک / فرماندار تالش گفت : میزان خسارت وارد شده به مناطق دچار آتش سوزی توسط کارشناسان ذیربط در حال برآورد هستند که متقابلا از سوی مدیریت بحران استانداری گیلان اعلام خواهد شد.

 

سید عیسی مهدوی فرماندار شهرستان تالش گفت : پنجشنبه شب ۹ نقطه از اراضی ملی شهرستان به علت باد گرم موجب افزایش و شعله ورشدن آتش شده بود مورد طعمه حریق شد.

وی افزود: اراضی ملی در روستای های نارنجدول ، خرجگیل ، کله سرا ، رستم محله و داخل شهر اسالم جنب CNG بخش اسالم و طولارود بره پشت و دو نقطه در جوکندان بخش مرکزی دچار آتش سوزی شده بود.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت : خوشبختانه در این آتش سوزی خسارت جانی نداشتیم و چند خانه که در نزدیکی اتش بود به صورت اضطراری این خانه ها خالی شدند ، اما هیچ آسیبی به خانه ها نرسید .

فرماندار تالش اظهار کرد : این آتش سوزی با حضور نیروهای امدادی هلال احمر، آتش نشانی های شهر های تالش ، اسالم ، حویق چوبر ، اسالم ، آستارا و انزلی و نیروهای بسیجی و منابع طبیعی و همراهی مردم مهار شد.

فرماندار تالش افزود : به علت وجود توده هوای گرم در استان گیلان بالخصوص در شهرستان تالش تا پایان وزش باد نیروی های خدماتی و امدادی در آماده باش کامل در مناطق دچار حریق هستند که احتمال شعله ور شدن کانون آتش وجود دارد که سریعتر مهار شود .

نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد : میزان خسارت وارد شده به مناطق دچار آتش سوزی توسط کارشناسان ذیربط در حال برآورد هستند که متقابلا از سوی مدیریت بحران استانداری گیلان اعلام خواهد شد .

وی در پایان از همکاری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان ، مدیرکل منابع طبیعی استان ، معاونین فرماندار ، بخشدار اسالم ، سپاه ناحیه تالش ، شهرداری های توابعه شهرستان وفرمانداران ، شهرداری های آستارا و انزلی ، اداره منابع طبیعی و سایر عوامل امدادی این شهرستان و همچنین از اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع و حفظ آرامش در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار