علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی و پرسپولیس مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود.
کد خبر: ۸۲۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 08 February 2020

به گزارش تابناک سمنان: علیرضا بیرانوند بازیکن تیم ملی و پرسپولیس مهمان مهران مدیری در برنامه دورهمی بود.

بیشتر مردم از گذشته من خبر دارند

در بخش اول مدیری درباره زندگی شخصی او سوال کرد؛ بیرانوند گفت: افتخار می‌کنم که بچه لرستان هستم، ما هشت نفر هستیم همه دوستان می‌دانند که چه سختی‌هایی کشیدم ما عشایر بودیم. من چند برنامه رفتم و زندگی خود را تعریف کردم و بیشتر مردم می‌دانند و همیشه می‌گویند چقدر درباره زندگیت تعریف می‌کنی، اما من سختی هایم را دوست دارم.

رویایی برای آینده خود داشتم و دوست داشتم این اتفاق برایم بیفتد و پدرم مخالف بودند، اما این روز‌ها به من می‌گوید که دیدی حرف من را گوش کردی. (خنده)

وی افزود: زمانی که فوتبال علاقه داشتم و من همیشه برای فوتبال تلاش می‌کردم و دلیل مخالفت او این بود که هیچ وقت در اقوام ما چنین فردی وجود نداشت و می‌گفت، اما این روز‌ها زیر حرفش نمی‌زند و می‌گوید من گفتم فوتبال را دنبال کن در صورتی که این گونه نبود .(خنده)

 

وقتی پدر بیرانوند زیر حرفش زد/ دروازه‌بان تیم‌ملی به حواشی خواستگاری خود پایان داد

از پدرم دلخور نیستم

مدیری درباره اینکه چه کسی مشوق او در فوتبال پرسید او پاسخ داد: من کسی را به عنوان مشوق نداشتم، یک اتفاقی که برای من افتاد این بود که هیچ کسی کمکم نکرد و زمانی که به تهران آمدم کسی به من تماس نگرفت بلکه من تصمیم خودم را گرفتم و حدود ۸ ماه از خانواده ام خبری نداشتم و ورزش را دوست داشتم. از پدرم دلخور نیستم درک می‌کنم چرا که ما شرایط مالی خوبی نداشتیم.

بیرانوند توضیح داد: سال ۸۷ با نفت قرارداد بستم که ۸۰۰ هزار تومان گرفتم،۷۰۰ هزار تومان را به خانواده ام فرستادم؛ من یک سال را با ۱۰۰ هزار تومان سپری کردم.

مدیری سوالی درباره اینکه اولین بار کدام ستاره فوتبال را دیدی بیرانوند گفت: اولین ستاره‌ای که از نزدیک دیدیم یازده بازیکن پرسپولیس بود که اولین بار استادیوم بازی را دیدم، آن روز به این فکر می‌کردم که برای من هم این اتفاق می‌افتد که جلوی ۱۰۰ هزار هوادار بازی کنم و من در زندگی خودم تصویرسازی می‌کنم و این خیلی برای من مهم است.

مدیری درباره اینکه بیرانوند قرارداد ۱۰ ساله با نفت دارد، اما او به مدیری گفت: اقای مدیری نفت چهار سال پیش منحل شد و این ثابت کرد که شما همان شوچنکو می‌شناسید. (خنده)

بیرانوند درباره حواشی انتقال خود از نفت به پرسپولیس توضیح داد:زمانی که در نفت حضور داشتم بهترین گلر ایران شناخته شدم بیشتر بازیکنان برای حضور در تیم ملی علاقه دارند در تیم استقلال و پرسپولیس بازی کنند تا به تیم ملی بازی کند، اما من از تیم نفت تهران به تیم ملی و پرسپولیس رسیدم. منصوریان آن روز‌ها مربی من در نفت بود که با من صحبت کرد که من به استقلال می‌برد و اجازه نداد به پرسپولیس بروم، اما اتفاقاتی باعث شد که من تیم خود را انتخاب کنم و من با آقای منصوریان بحث کردم.

وی ادامه داد:، اما مدتی من بازی نمی‌کردم تا اینکه منصوریان من را مقابل پرسپولیس بازی داد، اما من خیلی خوب بازی کردم.

وقتی پدر بیرانوند زیر حرفش زد/ دروازه‌بان تیم‌ملی به حواشی خواستگاری خود پایان داد

خاطره جالب مدیری از مهار پنالتی کریس رونالدو توسط بیرانوند

مدیری درباره مهار پنالتی رونالدو گفت: شیرین‌ترین خاطره‌ام از بیرانوند مربوط مهار کردن پنالتی رونالدو است، خودم داشتم این بازی را می‌دیدم دوستان گفتن که پنالتی را می‌گیرد ومن گفتم مگه می‌شود اخه رونالدو پشت توپ است و زمانی که پنالتی را گرفتی برای من خیلی عجیب بود.

فیلم "چطوری کریس" برایم ارسال می‌کردند

در بخش دیگر مدیری درباره انتشار فیلم‌ها با موضوع چطوری کریس سوال کرد و بیرانوند توضیح داد: در فیلم به وقت شام یک نفر گفت چطوری ایرانی زمانی که قرعه کشی جام جهانی شد با پرتغال در یک گروه بودیم و بعد از آن به فیلم‌هایی درست شده بود که کریس رونالدو می‌گفت چطوری بیرانوند.

وی افزود: برای من این فیلم‌ها را ارسال می‌کردند، واقعا سخت بود و من هم یک بار گفتم چطوری کریس، اما واکنش‌های تلخی رو دیدم؛ تا جایی که به من گفتن که تو بیخود کردی که این را گفتی البته من ناراحت نشدم، مردم کشورم بودند و آن‌ها را درک می‌کردم، اما خداوند بزرگ کند و اتفاق بزرگی را برای من رقم زد.

حتی اعلام کرده بودند که کریس رونالدو در بازی با ایران آقای گل می‌شود، اما من به این فکر می‌کردم که من از ته دل چطوری کریس را می‌گویم و مردم از آن لذت می‌برند.

کاش کریس رونالدو نخوابد

دروازه بان تیم ملی درباره شب قبل از بازی با پرتغال گفت: شب قبل از بازی ایران و پرتغال هواداران ایران جلوی هتل تیم پرتغال رفته بودند و اجازه نداده بودند که کریس رونالدو بخوابد و من به زمانی که این ویدئو رو می‌دیدم، گفتم کاش کریس رونالدو نخوابد.

وی ادامه داد: من تمام پنالتی‌هایی که رونالدو زده بود را آنالیز کرده بودم، یک فوتبالیست حرفه‌ای ساعت ۱۰ شب می‌خوابد، اما من تا پنج صبح بیدار بودم و فقط به یک چیز فکر می‌کردم که شرمنده مردم ایران نباشم. آن شب خیلی اذیت شدم و تا صبح فقط طنز‌های مردم را می‌دیدم که قرار است چه اتفاقی برای من رخ دهد. شاید باور نکنید، اما کریس رونالدو با چشم‌های بسته می‌توانست پنالتی را گل کند، زمانی که پنالتی را گرفتم، احساس کردم یک دنیا را بغل کردم همه سختی هایم را بغل کردم؛ اما بعد از پنالتی به این فکر می‌کردم که گل نخورم چرا که پنالتی من زیر سوال می‌رفت.

مشکل فوتبال ایران هیئت مدیره است

بیرانوند درباره مشکل فوتبال ایران توضیح داد: به نظر من مشکل فوتبال ما هیئت مدیره تیم‌ها هستند که یک سال هم دوام نمی‌آورد و این خیلی اتفاق بدی است، در این ۴ سال در پرسپولیس هستم هفت مدیرعامل دیدم. آقای کی روش حرف خوبی گفتن که تیم ملی ۸ سال است که رده اول آسیا هست، اما هیچ کدام از تیم‌های ایران قهرمان آسیا نمی‌شوند.

بیرانوند خاطره‌ای از وحید امیری تعریف کرد وگفت: من زودتر از وحید در تیم ملی بودم آقای کی روش بازیکنانی را دوست داشت که جنگنده باشند و مصدوم نشود، یک هفته مانده بود که لیست نهایی را برای جام ملت‌های آسیا در استرالیا اعلام کند که من و وحیدامیری هم اتاقی بودیم. شب که می‌خوابیدیم بیدار می‌شد و برق روشن می‌کرد و می‌گفت به نظرت کی‌روش من را انتخاب می‌کند، من گفتم که از تو بهتر نداریم انتخاب می‌کند و چند بار این کار را انجام می‌دادو همیشه برای فوتبال خود زحمت کشیده است، حتی زمانی که انتخاب شد بازی اول که بازی نکرد گریه می‌کرد، می‌خواهم این موضوع بگویم که وحید امیری بازیکنی است که راضی نمی‌شودو همیشه به دنبال پیشرفت است.

سه سال به خواستگاری همسرم رفتیم

بیرانوند به مدیری گفت که خاطره دیگری تعریف می‌کنم شما که مردم را نمی‌خندانی بذارید من آن‌ها را بخندانم. اینبار خاطره‌ای از خواستگاری خود تعریف کرد و توضیح داد: همسرم دختر عموی من است و ما چند بار خواستگاری رفتیم، اما جواب ندادند تا اینکه بعد از سه سال قبول کردند، جالب اینجاست که سال سومی که برای خواستگاری رفتم، قراردادم ۸۰ میلیون شده بود و آن‌ها جواب مثبت دادند و بعضی از فامیل‌ها می‌گویند که به خاطر پول خانواده عمویم راضی شدند، اما این موضوع را قبول ندارم چرا که من همسرم را دوست داشتم.

گزارش از الهام قبادی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار