حجت‌ الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی ساسی نمازجمعه امروز این شهر با گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سخنان مقام معظم رهبری به حضور همیشه در صحنه مردم در 22بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید با خدمت به ملت همیشه در صحنه، قدردان آنان باشند و بکوشند از مردم عقب نمانند.
کد خبر: ۸۲۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 08 February 2020

تابناک فارس بعه نقل از فارس: حجت‌ الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نمازجمعه ز این شهر با گرامیداشت چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به سخنان مقام معظم رهبری به حضور همیشه در صحنه مردم در 22بهمن اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید با خدمت به ملت همیشه در صحنه، قدردان آنان باشند و بکوشند از مردم عقب نمانند.

وی با تأکید بر لزوم دفاع از نظام و ارزش های آن به صورت جهادی و انقلابی، تصریح کرد: در دیپلماسی نیز باید این محتوا حفظ شود.

امام جمعه اقلید با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری از اهمیت انتخابات و معرفی فرد اصلح بیان داشت: باید فردی برای مجلس انتخاب شود که شجاع، مؤمن، انقلابی، دارای روحیه جهادی، کارآمد و به معنای واقعی طرفدار عدالت باشد و بتواند پرچم عدالت در امور مختلف اقتصادی، سیاسی، حقوقی کشور را برافراشته نگه دارد.

خطیب جمعه اقلید با بیان اینکه علاج مشکل ما با دشمنان قوی شدن است، گفت: مجلس قوی از مؤلفه های قدرتمندی کشور است که تشکیل آن به حضور در انتخابات ارتباط دارد از این رو هر فردی که به ایران و امنیت آن علاقه مند است باید در انتخابات شرکت کند.

حجت الاسلام طالبی با اشاره به گلایه مردم از وضعیت معیشتی و برخی قوانین و عملکرد مسؤولان، خاطرنشان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند، مجلس ریل گذار حرکت دولت است وبا حضور وانتخاب کاندیدای انقلابی واصلح می توانیم در اینده ایران ایفای نقش داشته باشیم.

امام جمعه اقلید عنوان کرد: باید این واقعیت را بپذیریم که تا زمانی که آمریکا در منطقه حضور دارد، ملت ها روی خوش نمی بینند چراکه آنان هر روز به دنبال فتنه جدید هستند.

وی به معامله قرن اشاره کرد و گفت: تعریف این معامله به زبان ساده عبارت است از فروش فلسطین به صهیونیست های غاصب، در ازای به رسمیت شناختن دولت غاصب صهیونیستی در تمام سرزمین فلسطین و ایجاد روابط رسمی بین کشورهای عربی و این رژیم، بدون اینکه دولتی در فلسطین به وجود آید و این به معنای انعقاد صلح بین دولت های عربی و این رژیم غاصب و چشم پوشی از فلسطین است.

خطیب جمعه اقلید به برخی از مفاد این قرارداد ازجمله عدم حق عضویت فلسطینیان در سازمان ملل اشاره داشت و اظهار کرد: به نظر می آید پس از تحقق معامله قرن، فلسطینیان باید تمام غرامت ها و خسارت هایی که طی 70 سال گذشته بر رژیم غاصب صهیونیست وارد شده را پرداخت کنند.

حجت الاسلام طالبی معامله قرن را روپوشی برای شکست های آمریکا در منطقه خواند و تصریح کرد: این معامله علیه خودشان تمام می شود.

امام جمعه اقلید یادآورشد: این معامله سبب تقویت روحیه مقاومت در نسل جوان فلسطین شده و انتفاضه ای دیگر رقم خواهد خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار