استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان با بیان اینکه وضعیت سطح آب سد زاینده رود مطلوب نیست، گفت: بر اساس آمار موجود در حال حاضر تنها ۳۰۵ میلیون متر مکعب آب پشت سد زاینده رود است که وظیفه قانونی ما حفظ ۲۵۰ میلیون مترمکعب آب برای مصرف شرب مردم است.
کد خبر: ۸۲۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵ 07 February 2020

به گزارش تابناک، عباس رضایی در مراسم بهره‌برداری از پروژه ایستگاه پمپاژ و منبع ذخیره آب دو هزار و ۵۰۰ مترمکعبی و ورزشگاه روباز توانا با تبریک ایام دهه فجر انقلاب، اظهار کرد: این پروژه‌ها بهانه‌ای برای همدلی بیشتر و گرفتن جشن پیروزی انقلاب اسلامی است تا از این طریق همدلی خود را با نظام و اهداف امام راحل و انقلاب نشان دهیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: بی‌شک مردم انقلابی ما روز ۲۲ بهمن در راهپیمایی این روز و در روز دوم اسفندماه برای شرکت در انتخابات حضور حماسی و همراهی خود با نظام و انقلاب را بار دیگر به دنیا ثابت خواهند کرد.

رضایی ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و اقدامات مدیریت شهری اصفهان، تصریح کرد: خوشحالم که شهرداری اصفهان و اعضای شورای شهر اقدامات زیربنایی بسیار خوبی را در این شهر انجام داده و می‌دهند؛ اقداماتی که در مقایسه با سایر شهرها چشمگیر است.

وی تاکید کرد: اقدامات شهرداری اصفهان شعاری نیست، بلکه زیربنایی و ماندگار است، از این رو باید از مجموعه شهرداری و شورای شهر اصفهان قدردانی کرد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه رهنان در دوران انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم کرده که باید یاد و خاطره آنها را گرامی داشت، افزود: امام جمعه رهنان برخی مسائل از جمله کمبود آب برای کشاورزی در رهنان را مطرح کرد، مشکلی که در بیشتر مناطق شهر و استان وجود دارد.

وی وضعیت آب سد زاینده رود را نامطلوب دانست و گفت: بر اساس آمار موجود در حال حاضر تنها ۳۰۵ میلیون متر مکعب آب پشت سد زاینده رود است و وظیفه قانونی ما حفظ ۲۵۰ میلیون مترمکعب آب برای مصرف شرب مردم است.

رضایی با بیان اینکه باید صادقانه با مردم سخن گفت و مشکلات را با آنها در میان گذاشت تا دلیلی کم‌آبی را بدانند، اظهارکرد: با حدود ۵۰ میلیون متر مکعب آب باقی مانده پشت سد (غیر از میزان در نظر گرفته شده برای شرب) نمی‌توان تمام اقدامات مورد درخواست را انجام داد.

وی افزود: باید نماز باران خواند تا خداوند رحمت خود را بر ما ارزانی بدارد، البته معتقدیم رهنان باید از حق خود برخوردار شود، اما درخواست‌ها باید کارشناسی مطرح شود.

استاندار اصفهان تاکید کرد: تلاش ما این است که دین خود را به نظام و انقلاب و شهدا و جانبازان و ایثارگران و فرزندان شهدا ادا کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار