نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حالی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر را پشت سر می گذرانیم که برخی مسولان از پاسداشت دهه فجر فاصله گرفتند.
کد خبر: ۸۲۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱ 06 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، حسن کامران با اظهار اینکه دهه فجر دهه مبارکی است که باید پاسداشت ان اولویت کاری مدیران دستگاه های مختلف قرار گیرد، ادامه داد: متاسفانه برخی مدیران بر علیه دهه فجر بلند شدند.
وی اضافه کرد: اصفهان چپ و راست های زیادی دارند و یکی از علت های که اصفهان از برخوردار به کم برخوردار مبدل شده وجود مدیران غیر بومی و کارت چاق کن ها در اصفهان است.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: مدیران غیر بومی در اصفهان با اعلام آمارهای دروغ ، هیچ گاه از اصفهان دفاع نکردند.
وی با اعلام اینکه بسیاری از پول هایی که اصفهانی ها در بانک ها سرمایه گذاری میکنند در شهرهای دیگر هزینه میشود، افزود: در گام اول باید مدیران غیر بومی را از اصفهان حذف کرد.
کامران تصریح کرد: فضا در اصفهان بخشی است و آمایشی نیست و این بزرگترین ضربه را با استان وارد کرده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر مجلسی ها در صف اول جهنم و دولتی ها در صف دوم جهنم قرار دارند بنابر این باید در انتخاب نمایندگان و رییس جمهور دقت کامل کرد که جامعه ای بهشت ایجاد کنیم.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: برخی از نماینده های فعلی حتی در بودجه دستکاری های انجام دادند.
وی افزود: در حال بیماری سالک جزو بیماری های خاص قرار گرفته اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار