استاندار اصفهان خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی:
استاندار اصفهان گفت: شما مدیران باید منشا اثر باشید و تنها به این شعارها و مراسم نمادین بسنده نکنید، اگر بخواهم خلاصه بگویم باید از فردا مردم را با عمل تان به ورزش ترغیب کنید.
کد خبر: ۸۲۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ 06 February 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، دکترعباس رضایی در حاشیه اولین همایش توسعه و تعمیم ورزش کارکنان دولت و دومین همایش دوچرخه سواری مدیران ارشد استان اصفهان، در جمع مدیران سازمان‌ها و نهادهای استان، اظهار کرد: امروز قصد دارم یک میثاق و پیمان با شما مدیران استان ببندم و باهم قول و تعهد شرعی ببندیم که از امروز به بعد، این حرکت خوب و نمادین را در زندگی روزانه شخصی و اجتماعی خود اجرایی کنیم.

وی افزود:  به همین دلیل من در جلساتی که در استانداری برگزار می‌کنم، سال گذشته برای یک دقیقه و امسال نیز برای دو دقیقه از همه حاضران می‌خواهم حرکات کششی را برای جلوگیری از آسیب‌های حرکتی و عضلانی انجام دهند.

استاندار اصفهان با تاکید بر اهمیت عمل مسئولان در همه گیر کردن ورزش همگانی، تصریح کرد: سال ۷۸ که من رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بودم، سازمان بهداشت جهانی شعاری را تحت عنوان ″تحرک رمز سلامتی است″ مطرح کرد و  بنده نیز به ذهنم رسید باید به عنوان مسئول بهداشت استان از خود شروع کنم و به همین دلیل پیاده به دانشگاه می‌رفتم و بر می‌گشتم.

رضایی اضافه کرد: شما مدیران باید منشأ اثر باشید و تنها به این شعارها و مراسم‌های نمادین بسنده نکنید اگر بخواهم خلاصه بگویم باید از فردا مردم را با عمل تان به ورزش ترغیب کنید.

وی افزود: مدتی قبل در دانشگاه علوم پزشکی با آقای اکبری دستور عملی را طرح کردیم که طبق آن هر پرسنلی از کارکنان اداری وزن کم می‌کند امتیاز داشته باشد و برای شهریور ماه که روز کارمند است به یک گروه و پایه تشویقی بدهیم.

استاندار اصفهان  با بیان اینکه مراسم امروز بهانه‌ای برای همدلی با نظام است، خاطرنشان کرد: جمع شدن امروز را یک بهانه می‌دانم برای تبریک جشن پیروزی انقلاب و اعلام همدلی و همزمانی مان با نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید؛ همچنین باید بدین بهانه، خود را آماده حضور پرشور و پرنشاط در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دوم اسفند ماه کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار