شهردار اصفهان گفت: به دنبال عدالت فضایی در منطقه 10 و سایر مناطق هستیم
کد خبر: ۸۲۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ 06 February 2020

بهره برداری از پروژه مشارکتی مجموعه ورزشی روباز چند منظوره تمدن، خانه کودک لبخند واقع در خیابان معراج، ساماندهی خیابان هفت تیر و دیگر پروژه های عمرانی سطح منطقه 10 با اعتبار 180 میلیارد ریال با حضور شهردار اصفهان و جمعی از مدیران شهرداری و مردم منطقه انجام شد.
به گزارش تابناک و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان در آیین بهره برداری از این پروژه ها، اظهار کرد: منطقه 10 دارای ظرفیت های بالای فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی بوده و می تواند منطقه ای پیشرو از تمام لحاظ در میان سایر مناطق شهری اصفهان باشد. مدیریت شهری به دنبال ایجاد عدالت فضایی در این منطقه و دیگر مناطق کمتر برخوردار است و اقداماتی که در مدت یکی دوسال گذشته انجام شده همگی در راستای تامین عدالت برای چنین مناطقی است.
با تقویت زیرساخت ها امید را افزایش می دهیم
وی تصریح کرد: بخشی از پروژه های بزرگی که امروز به عنوان ابرپروژه در شهر اصفهان شناخته می شود و از سطح شهر و منطقه فراتر می رود در منطقه 10 قرار دارد؛ حلقه حفاظتی شهر اصفهان و خط دو مترو از منطقه 10 عبور می کند و این به معنای دسترسی بیشتر و بهتر برای مردم این منطقه است.
شهردار اصفهان ادامه داد: اجرای بخشی از این پروژه ها در منطقه 10 جزء پروژه های محرک توسعه بوده و باعث آبادانی و ایجاد امید برای کسانی می شود که در این منطقه زندگی می کنند.
وی اضافه کرد: اقداماتی که در منطقه 10 انجام شده منطقه را به سوی احساس رفع تبعیض برده و عاملی جهت ایجاد استقرار عدالت در چنین مناطقی می شود؛ سیاست کلان مدیریت شهری در فصل برنامه ریزی بودجه برای سال آینده هدایت منابع و امکانات به سوی مناطق کمتر برخوردار است.
نوروزی تاکید کرد: بهره برداری از خانه کودک لبخند، خیابان هفت تیر و مجموعه ورزشی روباز تمدن در این منطقه به این دلیل است که می خواهیم با تقویت زیرساخت ها امید را افزایش داده و مردم احساس تبعیض نداشته باشند.
وی افزود: علاوه بر اینکه منطقه 10 برای اجرای پروژه های خود 140 میلیارد تومان بودجه دریافت کرده به دلیل وجود پروژه های بزرگ شهری اعتبارات وسیعی به سمت منطقه هدایت می شود.
شهردار گفت: اینکه کودکان در مکانی مانند خانه کودک لبخند، آموزش ببینند باعث می شود تا از معضلات و خطرات اجتماعی فاصله گرفته و سطح مهارت ها و درک آنها افزایش یابد.
وی اظهار کرد: مجموعه ورزشی روباز تمدن از چهارمیدان ورزشی ماسه‌ ای، چمن مصنوعی و دوکفپوش تشکیل شده است. بهره برداری از این مجموعه ورزشی می‌ تواند فرصت برای تفریح های سالم برای جوانان و دانش آموزان این منطقه باشد.
منطقه 10 سرآمد ارتباط با مردم
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان نیز در این آیین با بیان اینکه امروز منطقه 10 در مسیر توسعه قرار گرفته است، اظهار کرد: بهره برداری از پروژه های فرهنگی خدماتی ورزشی که امروز در سطح منطقه با اعتبار 18 میلیاردتومان انجام شد؛ همچنین وجود 30 پروژه فعال در سطح منطقه که از لحاظ تعداد و رقم، بی نظیر است نقش موثری در ایجاد توسعه متوازن برای منطقه داشته و می تواند به توسعه پایدار کمک کند.
حمیدرضا شهبازی با بیان اینکه سعی شده در این منطقه از نقطه نظرات،‌ اندیشه ها و آرای مردم استفاده شود، تصریح کرد: شهرداری منطقه 10 از حیث ارتباط با مردم سرآمد بوده و با مشارکت دوسویه بسیاری از امور منطقه را پیش برده است.
وی با بیان اینکه اجرای خیابان هفت تیر از مطالبات دیرینه مردم منطقه بود که با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان به بهره برداری رسید، ادامه داد: همچنین خانه کودک لبخند با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومانی در کنار فرهنگسرای استاد همایی افتتاح شد تا مکان خوبی برای رشد و نمو کودکان باشد.
مدیر منطقه 10 شهرداری اصفهان گفت: وجود تقاطع غیرهمسطح آفتاب در حلقه حفاظتی شهر و خط دو مترو نیز به توسعه متوازن منطقه 10 کمک بسیاری می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار