شرکت پارس پترو تولیدکنندگان بنزین ، گازوئیل و انواع حلال چهارشنبه شب با حضور معاون پارلمانی رییس جمهوری در شوشتر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۲۰۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ 06 February 2020

مدیر عامل شرکت پارس پترو درحاشیه بهره برداری از این پروژه گفت : مطالعات و ساخت این شرکت از سال ۱۳۹۵ شروع و  نیمه دوم سال ۹۸ وارد فاز تولید شد .

محسن قلی زاده ظرفیت تولید این کارخانه را ۵۰۰ هزار تن انواع حلال ، بنزین و گازوئیل عنوان کرد و افزود : برای راه اندازی این شرکت یک هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شده که ۵۰ میلیارد ریال آن از محل تسهیلات بانکی تامین شده است .

وی ادامه داد : این پروژه به صورت مستقیم برای ۱۳۰ نفر و غیر مستقیم نیز برای ۲ هزار نفر اشتغالزایی کرده است.

مدیر عامل شرکت پارس پترو گفت : بازار هدف این شرکت کشورهای حوزه خلیج فارس است و هم اکنون محصولات تولیدی را به کشور پاکستان پیش فروش کرده است .

وی افزود : این شرکت ماهانه حدود ۱۰ میلیون دلار برای کشور ارز آوری دارد .

مدیر عامل شرکت پارس پترو ادامه داد : برای تامین مواد اولیه این شرکت روزانه حدود ۳۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است که انتظار می رود بانک ها برای پرداخت تسهیلات همت بیشتری داشته باشند تا شرکت از چرخه تولید باز نماند .

همچنین در این آیین از ۲۹ پروژه عمرانی با اعتباری ۴۷۷ میلیارد ریال و ۲۲ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۴۷۰ میلیارد ریال در سطح استان خوزستان با ایجاد اشتغال برای ۶۷۸ نفر رونمایی و بهره برداری شد .

برات قبادیان معاون وزیر صمت ، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و جمعی از مدیران کل استانی در این آیین حضور داشتند 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار