مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با اشاره به تاثیر وضعیت اقتصادی موجود گفت: مشکلاتی در زمینه اجرا وجود داشته اما تاکنون هیچ طرحی در این استان تعطیل نشده است.
کد خبر: ۸۲۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸ 05 February 2020

علیرضا قاری‌القرآن در حاشیه بازدید از چند طرح عمرانی اردستان به خبرنگاران بیان کرد: افزایش قیمت ها و کمبود منابع مالی مارا در انتخاب پیمانکار با دو چالش طولانی شدن زمان اجرا و قیمت تمام شده مواجه کرده است ، از طرفی بدنبال تامین منابع مالی برای تکمیل طرح های نیمه کاره هستیم و تا کنون  هیچ طرحی تعطیل نشده است.

وی افزود: ۶ طرح بزرگ راه‌سازی در زمان حاضر شامل سه آزادراه، ۲ مسیر راه‌آهن و یک خط قطار سریع‌السیر در سطح استان اصفهان در دست اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان طرح‌های راه‌سازی و عمرانی در بیشتر شهرهای استان در دست اجرا داریم که یکی از مهم‌ترین آنها طرح کمربندی شرق اصفهان به طول ۴۶ کیلومتر است که بخش اول و دوم آن حد فاصل نطنز تا فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در حال آماده‌سازی بوده و تا پایان سال‌جاری تکمیل می‌شود و بخش سوم تا باغ رضوان تا اوایل تابستان سال آینده تکمیل خواهد شد و برای بقیه آن هم پیمانکار مشخص شده است.

وی بدون اعلام میزان اعتبار این طرح‌ها تشریح کرد: طرح اصفهان شیراز به طول ۱۲۰ کیلومتر در مرحله مطالعه و جذب سرمایه‌گذار قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار