مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: با راه اندازی نرم افزار مدیریت آرشیو الکترونیکی، اسناد و پرونده های مشترکین ۵ شهرستان تابعه با نرم افزار آرشیوالکترونيکی شرکت گام الکترونيک و از طريق شرکتهاي پيمانكار ساماندهي فيزيكي, اسكن و آرشيوالكترونيكي شدند.
کد خبر: ۸۲۰۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 05 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان امیدعلی مرآتی با بیان اینکه پرونده های مشترکین شهرستان‌هاي روانسر، جوانرود، پاوه، سرپل ذهاب و قصرشيرين با استفاده از اين نرم افزار ساماندهي و آرشيو الکترونيکي شده‌اند، گفت: آرشيوالکترونيکي پرونده‌هاي مشترکين شهرستان ثلاث باباجاني و گيلانغرب نيز در حال انجام است و قابليت مشاهده تمامي اين پرونده ها در نرم افزار جامع مشترکين وجود دارد. همچنين در حوزه ستادي نيز تمامي پرونده هاي فيزيكي امور تداركات اين شركت نيز ساماندهي و آرشيوالكترونيكي شده‌اند.

وی با اشاره به این موضوع که نسخه جدید پورتال سازمانی شرکت نیز با جدیدترین تکنولوزی روز و قابليت واکنش‌گرائي طراحي و پياده سازي شده است، تصريح کرد: از نکات قابل توجه پورتال جديد؛ قابليت اجراي آن بر روي موبايل و تبلت است که سازگاري با هر نوع صفحه نمايش و سيستم عامل ويندوز و اندرويد را دارا است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه با تاکید بر موضوع صیانت از حقوق شهروندی و دسترسی آزاد آنها به اطلاعات، خبر داد: سعی بر آن شده تا قسمت میزخدمت الکترونیک در سایت شرکت توزيع برق استان کرمانشاه به صورت خاص و مشخص و با يک محيط کاربرپسند پياده سازي شود. همجنين براي دسترسي همکاران شرکت و ساير ارگانهاي سازماني آيتم‌هايي در صفحه اصلي پورتال درنظر گرفته شده‌است.

وی در پایان به راه اندازی سیستم ویدئو کنفرانس در این شرکت اشاره کرد و گفت: در راستای مدیریت بحران و نظارت بر بخش‌هاي مختلف و همچنين ارتباط مداوم با شهرستان‌هاي تابعه، اين سيستم راه اندازي شد و در اين راستا، حوزه ستادي با ارتباط آنلاینی که با ۱۸ شهرستهان تابعه و امورهاي سه گانه داشت باموفقيت از اين سيستم بهره برداری گردید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار