استاندار مازندران نقش رسانه‌ها را در توسعه و پیشرفت جامعه بی‌بدیل و ماندگار دانست و با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، گفت : انتظار است رسانه‌ها تنور انتخابات را از هم اکنون داغ کنند.
کد خبر: ۸۲۰۳۰۸
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳ 04 February 2020

مجید حسین زادگان در حاشیه افتتاح نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های دیجیتال غرب مازندران در نوشهر افزود : لازمه برگزاری یک انتخابات با شکوه به حضور فعال رسانه ها بستگی دارد تا مردم نسبت به حقوق و تکالیف اعتقادی و شرعی و حقوق آشنا و آگاه شوند.

نماینده عالی دولت در مازندران تاکید کرد : رسانه ها می توانند با آشنایی و آگاهی بیشتر مردم از حقوق و قوانین انتخابات و برنامه نامزدها علاوه بر شفاف سازی و تفکیک داوطلبان ، به مردم برای انتخاب افراد اصلح به عنوان نماینده کمک کنند.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به شیوع بیماری کرونا در برخی از کشورها ، گفت : با توجه به شرایط خاص شیوع این بیماری که ۱۰ برابر سایر بیماری های دیگر بوده و ضررهای اقتصادی و جانی زیادی را به همراه دارد و موجب مرگ حدود سه درصد افراد مبتلا می شود ، باید تمامی اقدامات فراگیر پیش گیری و همه جانبه از سوی تمامی ارگان ها در تمامی سطوح به صورت هماهنگ انجام شود.

وی با اشاره به مرزهای هوایی و دریایی مازندران ، افزود : با جدیت تمامی ورودی ها استان همچون فرودگاه ها و بنادر کنترل می شود و از سوی دیگر نیز باید اطلاع رسانی جهت آموزش های لازم برای افزایش سطح آگاهی مردم از سوی رسانه ای داده شده تا مردم در مرادوات روزانه خود مسایل بهداشتی و پیش گیری را برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا رعایت کنند.

حسین زادگان همچنین نقش رسانه های محلی را در بازتاب دادن افکار عمومی و ایجاد ارتباط میان مردم و مسئولان مهم ارزیابی کرد و گفت : با توجه به شرایط و مشکلاتی غرب مازندران است لازم است رسانه های منطقه این موضوعات را به صورت منطقه ای و تخصصی کار کنند.

وی افزود :‌ با توجه به بعد مسافت غرب مازندران تا مرکز استان برای شرکت در نمایشگاه مطلوعات استان، برگزاری این نمایشگاه فرصت مناصبی برای حضور همه رسانه های فعال این منطقه در این جشنواره است.

نخستین نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران و رسانه‌های دیجیتال در ۱۷ غرفه و با حضور ۴۶ رسانه دارای مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۵تا ۱۷ بهمن از ساعت ۱۳ الی ۱۹ در مجتمع بازار بزرگ ساحلی نوشهر دایر است.

۸۹ پایگاه خبری دارای مجوز، ۹ روزنامه محلی ، ۴۱ هفته نامه ، ۲۳ دو هفته نامه ، ۳۴ ماهنامه ، ۲ دو هفته نامه ، ۲۹ فصل نامه، ۹ دو فصل نامه ، یک سالنامه و ۱۶ خبرگزاری در استان مازندران فعالیت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار