فرماندار قصرشیرین، از مراقبت‌های شدید پزشکی در مرز‌های پرویزخان و خسروی این شهرستان برای جلوگیری از ورود بیماران حامل ویروس کرونا به کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۲۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 04 February 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ازفارس، مرادعلی تاتار امروز ، از مراقبت‌های شدید پزشکی در مرز‌های پرویزخان و خسروی شهرستان قصرشیرین برای جلوگیری از ورود بیماران حامل ویروس کرونا به کشور خبر داد.

وی با اشاره به شایعه آلوده بودن یک نفر به ویروس کرونا در کردستان عراق، گفت: این موضوع صحت نداشت توسط دوستان در حوزه امنیتی این شایعه بررسی و مشخص شد این مورد آنفولانزا بوده است.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه تاکنون هیچ موردی از این بیماری در شهرستان گزارش نشد از شهروندان خواست نگران نباشند، چرا که آمادگی 100درصد برای کنترل و مراقبت بهداشتی در مرزها را داریم.

وی اضافه کرد: مسافرانی از طریق 2 مرز خسروی و پرویزخان شهرستان وارد کشور می‌شوند توسط تیم بهداشتی مستقر در ورودی مرزها از لحاظ تب و علائم بیماری ویروس کرونا بررسی می‌شوند و به آن‌ها کارت مراقبت مرزی داده می‌شود.

تاتار ادامه داد: با کارکنان گذرنامه نیز هماهنگ شده که به مسافرانی که کارت مراقبت مرزی مهر نشده دارند اجازه عبور ندهند، مسافر از لحاظ مراقبت‌های بهداشتی باید ویزیت عملی شوند کارت مهر شود در آن صورت حق ورود به کشور را دارند.

این مسؤول با اشاره به حضور 24 ساعته تیم بهداشتی مستقر در مرزها، گفت: تیم بهداشتی مستقر در مرزها ضمن آموزش‌های لازم، رانندگان ترددهای مرزی را نیز در رابطه با این بیماری‌ رصد می‌کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار