رییس هیات کونگ‌فو خوزستان با بیان این‌که وضعیت این رشته در خوزستان راضی‌کننده است، گفت: یکی از دغدغه‌های ما این است که به دلایلی، آمار بیمه‌شدگان ما به نام ورزش‌های دیگر ثبت شده‌ و این مهم باعث کاهش آمار بیمه‌شدگان ورزشی هیات کونگ‌فو است.
کد خبر: ۸۲۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 17 February 2020

علی امانی اظهار کرد: وضعیت کونگ‌فو خوزستان خوب و راضی‌کننده است اما در آمار بیمه‌شدگان ورزشی‌مان دچار مشکل شده‌ایم. برای حل این مشکل نیز چندین بار از طریق هیات پزشکی، اداره‌کل ورزش خوزستان و فدراسیون پیگیری کرده‌ایم اما فعلا اتفاقی نیفتاده است.

وی افزود: این مهم برای ما به یک معضل و دغدغه تبدیل شده است زیرا آمار بیمه‌شدگان ورزشی هیات کونگ‌فو به اشتباه به نام ورزش‌های دیگر ثبت شده و همین باعث کاهش آمار بیمه‌شدگان هیات کونگ‌فو شده است، در حالی که آمار ما بیش از چیزی است که در حال حاضر در هیات پزشکی استان ثبت شده است.

رئیس هیات کونگ‌فو و هنرهای رزمی خوزستان در ادامه نیز با بیان این‌که در حال حاضر کونگ‌فو بانوان خوزستان به خوبی فعال شده است و در بخش آقایان نیز وضعیت بسیار خوبی داریم، گفت: اکنون ۷۰، ۸۰ درصد شهرستان‌ها در رشته کونگ‌فو فعال شده‌اند ولی با مشکل‌ مالی و زیرساختی مواجه‌ایم. در خوزستان هیچ جایگاهی به نام کونگ‌فو نداریم و اگر سالنی ویژه این رشته داشته باشیم، بسیاری از مشکلات‌مان حل خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت‌های قهرمانی کونگ‌فو خوزستان در بخش استایل آزاد، عنوان کرد: این مسابقات، ۱۷ و ۱۸ بهمن‌ماه در اهواز برگزار می‌شود. این مسابقات همراه با اهدای مدال، حکم قهرمانی و کمربند طلایی است.

امانی ادامه داد: مسابقات در بخش استایل آزاد، با حضور تقریبا ۳۰۰ ورزشکار در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و برای اولین بار در خوزستان برگزار می‌شود. مسابقات رده سنی بزرگسالان نیز انتخابی استان برای اعزام به رقابت‌های کشوری پیش‌رو است.

وی گفت: پیش از این در هیات کونگ‌فو خوزستان خیلی به بخش استایل آزاد اهمیت داده نمی‌شد و بیشتر در سبک نیمه‌آزاد کار می‌شد ولی ما برای بخش آزاد نیز برنامه داریم.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کونگ فو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار