نعلی‌اصغر قی‌ئی با بیان اینکه تقاضای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی افزایش یافته است ادامه داد: طبق آخرین جمع‌بندی‌های صورت گرفته متقاضیان سرمایه‌گذاری که منجر به صدور جواز تاسیس شده ۷۶۰ فقره پروانه تاسیس با رقمی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان بوده است.
کد خبر: ۸۱۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵ 01 February 2020
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه طی ۱۰ ماهه امسال ۳۸۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان ایجاد شده است گفت: ۲ هزار و ۴۶۶ مورد اشتغال در حوزه کشاورزی محقق شده است.

به گزارش فارس، نقی‌ئی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲۰ هزار کشاورز در سطح استان فعال هستند اظهار کرد: سال گذشته در بخش کشاورزی سرمایه‌گذاری مطلوبی صورت گرفته است. 

وی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذاری ایجاد شده در سال گذشته ۳۵۲ میلیارد تومان گزارش شده است افزود: طی ۱۰ ماهه سال جاری نیز ۳۸۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سطح استان ایجاد شده است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه طبق سند اشتغال در حوزه کشاورزی در سال ۹۸ تعهد سازمان جهاد کشاورزی استان ۲ هزار و ۶۲۰ اشتغال بوده است تصریح کرد: تاکنون ۲ هزار و ۴۶۶ اشتغال معادل ۹۴ درصد تهعد محقق شده است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌گذاری ایجاد شده امسال در ۱۴۴ واحد صنعتی و ۱۸۰ واحد کوچک روستایی صورت گرفته است.

نقی‌ئی با بیان اینکه تقاضای سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی افزایش یافته است ادامه داد: طبق آخرین جمع‌بندی‌های صورت گرفته متقاضیان سرمایه‌گذاری که منجر به صدور جواز تاسیس شده ۷۶۰ فقره پروانه تاسیس با رقمی بیش از ۲ هزار میلیارد تومان بوده است.

وی با بیان اینکه ظرف سه سال آینده این طرح‌های تولیدی به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: تا پایان آذرماه سال جاری ۲۲۷ هزار تن محصولات کشاورزی استان به ارزش ۲۶۳ میلیون دلار صادر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار