فرماندار شهرستان نوشهر گفت که همزمان با دهه مبارک فجر ۵۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۱۴۸ میلیارد و ۷۶۴ تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۱۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ 01 February 2020

عبدالصمد صفرنژاد روز شنبه همزمان با نخستین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگاران افزود : با بهره برداری از این تعداد طرح برای ۴۴ نفر به صورت مستقیم و برای یک هزار و ۶۱۴ نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد شده است.

وی گفت :‌ در این ایام همچنین عملیات اجرایی 2 طرح بزرگ، شامل احداث راه دسترسی مستقیم به بندر نوشهر با پیش بینی اعتباری حدود ۱۲۰ میلیارد تومان و یک واحد آموزشی هوشمند برای مقطع متوسطه با اعتبار هفت میلیارد تومان آغاز می شود.

فرماندار نوشهر ، یک باب متل و دفتر خدمات سیاحتی و جهانگردی ، یک باب واحد تولیدی صنعتی و معدنی ، شرکت قطعات فلزی شرکت برق ، ساختمان اداری صنعت ، معدن و تجارت ، واحد تولیدی چوب خشک کنی بندر نوشهر ، ساختمان دهیاری روستای ملکار ، یک باب واحد مسکن محرومان زیرپوشش بهزیستی ، آبرسانی به روستای خیرودکنار و خط انتقال به تعدادی از روستاهای بخش مرکزی را از جمله طرح مورد بهره برداری در این ایام دهه فجر در این شهرستان معرفی کرد.

صفرنژاد، برگزاری مسابقات ورزشی ، جشنواره غذا در محله آسیب دیده شهرپشت ، نمایشگاه دستاوردهای اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، افتتاح نمایشگاه مطبوعات غرب مازندران ، غبارروبی گلزار شهدا ، دیدار مردمی فرماندار و مسئولان ادارات با مردم شهرستان و نیز سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمله و مراسم اربعین سردار شهید سلیمانی را از برنامه های جشن ایام سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در نوشهر اعلام کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار