فولاد مبارکه سپاهان 2 - فولاد خوزستان 1
در هفته هیجدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم فولاد مبارکه سپاهان با نتیجه دو بر یک از سد فولاد خوزستان گذشت.
کد خبر: ۸۱۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۸ 31 January 2020

به گزارش تابناک اصفهان، دو تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان در هفته هیجدهم لیگ برتر ایران روز جمعه یازدهم بهمن ماه 1398 به میزبانی ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که طلایی پوشان با گل های کیروش استنلی و محمد محبی مقابل تک گل حسن بیت به برتری دو بر یک دست یافتند، این روزها بحثی که در محافل فوتبال ایران رایج است، شایعه مربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی باشد و این موضوع به نوعی باعث شده که بازیکنان طلایی پوش اصفهانی از نظر روحی یک مقداری پایین باشند، اما آنها بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه 5 توسط کیروش استنلی به گل رسید تا هواداران سپاهانی برای ادامه بازی خوشحال باشند پس از این گل توپ تنها در میانه زمین ضربه خورد تا اینکه ضربه پاتوسی و واکنش نیازمند در دقیقه 29 یخ بازی را شکاند، پس از این موقعیت شاگردان نکونام برتری نسبی نسبت به سپاهان داشتند اما نتوانستند در نیمه نخست گل خورده را جبران کنند و شاگردان قلعه نویی با اندوخته یک گل به رختکن رفتند.
با شروع نیمه دوم فولادی ها برای جبران پیش کشیده بودند که در یک تو پ ربایی توسط شهبازاده توپ را به محبی رساند و وی با یک ضربه سرکش برای دومین بار برای سپاهان گلزنی کرد پس از گل دوم سپاهان فولادی ها به حملات خود افزودند و دقیقه 81 به تک گل خود رسیدند تا سپاهان پس از دو تساوی متوالی به یک پیروزی شیرین و سخت برسد.
داور: موعود بنیادی‌فر
کارت زرد: شایان مصلح دقیقه 31 ،امید نورافکن دقیقه 39 از فولاد مبارکه سپاهان، وحید حیدریه دقیقه 25، شهاب گردان دقیقه 45، عارف آغاسی دقیقه 45 از فولاد خوزستان

ترکیب فولاد مبارکه سپاهان اصفهان: پیام نیازمند، شایان مصلح، امید نورافکن، محمد طیبی، رضا میرزایی (69 مرتضی منصوری)، مهدی کیانی، سروش رفیعی، کومان (57 سجاد شهباززاده)، محمدرضا حسینی، کی‌روش استنلی (علی قربانی88) و محمد محبی سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب فولاد خوزستان: شهاب گردان، موسی کولیبالی، مجتبی‌ نجاریان(فرزاد جعفری61)، عارف آقاسی، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، آیاندا پاتوسی (امیرحسین باقر‌پور 65)، سینا زامهران (محمدزبیر نیک‌نفس 54)، فرشاد احمدزاده، حسن بیت‌سعید و لوسیانو پریرا سرمربی: جواد نکونام

دقایق حساس:
دقیقه 5 گل اول فولاد مبارکه سپاهان: ارسال کرنر توسط سروش رفیعی به کیروش استنلی رسید که این بازیکن با یک ضربه دقیق دروازه فولاد خوزستان را باز کرد.
دقیقه 29- شوت لوسیانو پریرا از پشت محوطه جریمه توسط پیام نیازمند دفع شد تا فولاد به گل نرسد.
دقیقه 44- پاس عمقی فرشاد احمد‌زاده پشت مدافعان سپاهان در محوطه جریمه به پریرا رسید اما این بازیکن با بی دقتی توپ را به بالای دروازه فرستاد.
دقیقه 55- سانتر خوب محمدرضا حسینی در محوطه جریمه به محبی رسید که ضربه سر این بازیکن از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 63 گل دوم فولاد مبارکه سپاهان: توپ ربایی سجاد شهبازاده و پیشروی این بازیکن توپ را به محمد محبی رساند که این بازیکن بعد از حرکت در عرض با یک ضربه زیبا دومین گل را برای طلایی پوشان به ارمغان آورد.
دقیقه 72- ضربه سروش رفیعی از پشت محوطه جریمه پس از برخورد به بازیکنان فولادخوزستان، نفس گیر راهی کرنر شد، کرنر ارسال رفیعی در ادامه با ضربه محمدرضا حسینی با فاصله کمی راهی اوت شد.
دقیقه 81 گل فولاد خوزستان- ارسال عبدالله زاده بعد از برخورد به امید نورافکن به صورت اتفاقی مقابل بیت‌سعید قرار گرفت و این بازیکن با یک ضربه راحت نخستین گل فولاد را به ثمر رساند.

حواشی:
-هواداران طلایی پوش قبل از دیدار در حین گرم کردن همه بازیکنان فولاد مبارکه سپاهان را مورد تشویق قرار دادند.
-سعید آذری مدیر عامل باشگاه فولاد قبل از شروع مسابقه در کنار زمین حضور پیدا کرد و با بازیکنان فولاد صحبت کرد.
-پیش از شروع بازی امیر قلعه‌نویی و کادر فنی سپاهان به سمت نکونام و کادر فنی فولاد رفتند و به آنها خیر مقدم گفتند.
-شایان مصلح، محمد طیبی، رضا میرزایی، مهدی کیانی، پیام نیازمند و سروش رفیعی از سپاهان در آستانه شروع بازی به سمت نیمکت فولاد رفتند، وحید حیدریه، احمدعبدالله‌زاده و فرشاد احمد‌زاده نیز از فولاد از نیمکت سپاهان رخصت گرفتند.
-مهرزاد خلیلیان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی، مجید حاج‌رسولیها، جمشید رشیدی و علی‌اکبر دهقان با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان به تماشای بازی نشستند.
-گئورگی ولسیانی مدافع مصدوم سپاهان در جایگاه ویژه نقش‌جهان بازی را نظاره گر بود.
-اکثرعکاسان پشت دروازه فولاد لحظات را شکار کردند.
- دراین بازی شاهد کادرفنی دو تیم به داوران مسابقه بودیم که در این بین فولادی ها سهم بیشتری داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار