معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: اهتمام جدی همه مسوولان استان به عنوان نماینده دولت تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید، احیای واحدها و ایجاد اشتغال است و همه بر فراهم کردن زمینه آن تلاش جدی دارند.
کد خبر: ۸۱۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۲ 28 January 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ حیدر نعمتی  در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان ایلام اظهار داشت: نیاز است برای استفاده از این ظرفیت قانونی و حمایت از تولید اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه ها صورت گیرد.

وی تاکید کرد: اهتمام جدی همه مسوولان استان به عنوان نماینده دولت تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید، احیای واحدها و ایجاد اشتغال است و همه بر فراهم کردن زمینه آن تلاش جدی دارند.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با وجود اینکه برخی از واحدها به دلیل انباشت بدهی به تملک بانک درآمده اند مجریان آنها همچنان اصرار به حمایت دارند که به دستور استاندار ایلام و به منظور همفکری برای یافتن راهی که بتوان به احیای مجدد و رونق دوباره این واحدها کمک کرد، در نشست ستاد تسهیل مطرح می شوند.

نعمتی افزود: طرح ایلام عینک، طرح زرجین بافت و چندین طرح دیگر اکنون با مشکلات بدهی بانکی، مالیاتی و ... مواجه اند و حتی برخی تملک شده یا اجرائیه صادر شده است اما باز با این شرایط پیگیری و مذاکراتی انجام گرفته است که یک مهلت مجدد برای تعیین تکلیف آنها داده شود.

وی یادآور شد: تسهیلات تبصره ۱۸ اکنون بر اساس بخشنامه جدید به صورت شناور در اختیار همه استان ها قرار دارد و هر استانی که طرح بیشتر معرفی کند می تواند از این محل در راستای رونق تولید اعتبار جذب کند.

وی تاکید کرد: این ظرفیت هم در این شرایط می تواند کمک قابل توجهی به توسعه واحدهای تولیدی استان کند.

در این نشست پنج طرح مشکل دار از سوی صنعت، معدن و تجارت استان مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به مشکلات عمده آنان مبنی بر انباشت بدهی، تملک بانکی و نیاز به سرمایه در گردش تصمیماتی در راستای حمایت و رفع آنان مصوب شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار